Casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietenbaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Ey mensen ik (jaapestaartje) heb mijn case gemod een half jaartje geleden en nu zit alles erop en eraan!!!!!! Hebben jullie tips of een mening over de cases op mijn site (vooral de mijne:p :p ) laat daar dan een berichtje achter!

http://forum.jaapestaartje.nl

Welkom op Helpmij.:)

Een leuke casemod, maar ik denk niet dat je die helemaal zelf hebt gemaakt.(plexiglas) Uiteraard wel zelf in elkaar gezet qua verlichting en hardware.:thumb:

Hoi,

Wel een mooie mod, maar kan je de draden niet wat beter wegwerken misschien?

kon je niet gewoon de foto's op dit forum posten ipv dat we eerst moeten zoeken welke van jou is?

@Crash, plexiglas kast kan je ook wel zelf maken, het kost alleen wat tijd en geduld.

Ik vind plexiglas echt niks want je ziet nu alle draden en rommel. probeer dat weg te werken zodat je alleen de hardware ziet en niet alle andere onzin

@Rimsic,
ik weet dat je dat zelf ook kan, maar als ik de foto's bekijk is dit niet zelf gemaakt.;)

Overigens ben ik ook geen voorstander van een volledige plexiglas case. Niet alleen omdat je echt alles zit zitten, maar ook om de geleiding van "aarde en warmte".

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen hoe jij de zijkanten ect heb vast gemaakt,
ik ben van plan ook 1 te maken maar had het idee met plexi kubussen( de zijkanten ect vast te maken) maar die heb ik nog niet te pakken gekregen, vandaar mijn vraag hoe jij dat gedaan heb:p

alvast bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan