casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat ik iets tegen je designs heb hoor.. Maar ik denk dat het verstandiger is om de FANS boven de hdd's de lucht juist naar binnen te blazen i.p.v. naar buiten.

Denk dat het nog steeds een hoop herrie gaat geven. Het afzuigen bij de hardeschijven is opzich niet slecht.

Niet dat ik iets tegen je designs heb hoor.. Maar ik denk dat het verstandiger is om de FANS boven de hdd's de lucht juist naar binnen te blazen i.p.v. naar buiten.

Denk dat het nog steeds een hoop herrie gaat geven. Het afzuigen bij de hardeschijven is opzich niet slecht.

Ik en Phantom hadden het er nog even over op msn. Zijn doel was om de warme lucht weg te zuigen. Maar waar komt dan koude lucht weg om de schijfen koel te houden als het een dichte kamer is met een fan erop.

Inderdaad waar komt de koude lucht vandaan? Als je even mijn nieuwe casemod als voorbeeld neemt. Ik gebruik de fan van de voeding om de warme lucht af te voeren. Met een grote kans komt aan de voorkant van de hardeschijf ruimte, een 80x80mm fan die maar 9DB aan geluid produceert. Puur om de luchtstroom wat makkelijker te laten verlopen.

Inderdaad waar komt de koude lucht vandaan? Als je even mijn nieuwe casemod als voorbeeld neemt. Ik gebruik de fan van de voeding om de warme lucht af te voeren. Met een grote kans komt aan de voorkant van de hardeschijf ruimte, een 80x80mm fan die maar 9DB aan geluid produceert. Puur om de luchtstroom wat makkelijker te laten verlopen.

Had ik em al uitgelegt. VOlgens mij snapt íe het nu wel een beetje (Hoop ik :P)

ik heb die fans die boven op het voeding/hd compartiment zitten omgedraaid zodat de er koude lucht binnenkomt en dan langs de hd's en de voeding weer naar buiten wordt geblazen. zou dat zo goed werk en?

@crash, welke maatregelen zou ik kunnen nemen om het geluid zo beperkt mogenlijk te houden? Is dat een questie van minder fans of stille fans?

Stille fan's , maar ook geluidsisolatie helpt bij het stiller maken van de PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan