Casemodding, beetje uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik zit al een tijd te denken om mijn eigen pc maar eens te kopen over een aantal weken. Natuurlijk na gewerkt te hebben (vakantie baantje), Natuurlijk is mijn belang van goede koeling + een mooie kast ook een beetje hoog.

Maar, natuurlijk weet elke beginner niet hoe hij moet beginnen, en heb ik een beetje uitleg nodig. over het plaatsen van Neon lichtjes, het plaatsen van Laser ledjes (zie http://www.azerty.nl --> casemod) enzovoort, Verder had ik nog geen plannen met het kopen van een systeem. dus alles kan nog mogelijk zijn. Maar een beetje uitleg zou wel handig zijn. Verder had ik opzich al een kast uit gekozen, dat is namelijk deze(klik)

Verder weet ik ook nog niet precies wat mijn budget tegen die tijd is.

Uitleg zou erg handig zijn voor mij.

Groet

Johan

Kijk eens op mijn site voor wat uitleg.(zie handtekening) Helaas heb ik nog geen tijd gehad om meer artikelen toe te voegen. Heb er nog een aantal die eigenlijk op de site geplaatst moeten worden.

Kijk eens op mijn site voor wat uitleg.(zie handtekening) Helaas heb ik nog geen tijd gehad om meer artikelen toe te voegen. Heb er nog een aantal die eigenlijk op de site geplaatst moeten worden.

Hehe, ik had al even gespiekt hoor :D

@Compudoc,

Dankje, als ik wat meer tijd heb dan zal ik daar ook even kijken.

Zomaar een site met casemods.

Heb je al eens gegoogled met "casemod"? Je vindt echt fantastische dingen

Ron

Ja ik had gister al even gegoogled. heel klein beetje wijsheid opgebracht. enzo :)

maar je wil je eigen pc gaan samenstellen ofniet, want wat ga je dan doen wat zijn je eisen als je een echte gamer bent enzo moet je best een budget hebben want dan kun je goede spullen kopen.
doe je alleen maar af en toe een briefje tikken en mail kijken dan hoeft je budget niet zo groot te zijn.

Groetjes stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan