Cashflow in MS Project met opgesplitste taken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kalter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
1
Ik ben momenteel bezig met een cashflow in MS Project.
Ik heb een taak die aan het begin, in het midden en aan het eind van het werk voorkomt. De taak heb ik opgesplitst. Aan deze taak is een "vaste kosten" bedrag gekoppeld.
Als ik nu een cashflow laat genereren door Project, neemt Project een gemiddele over de hele periode van de taak (incl. het gedeelte waar de taak niet wordt uitgevoerd).
Echter is dit niet de bedoeling. De cashflow moet alleen over het gedeelte zijn waar de taak werkelijk wordt uitgevoerd.

Als bijlage een voorbeeld van de planning en een voorbeeld van de cashflow.

Is hier een oplossing voor om de cashflow alleen voor de geplande periode te nemen en niet voor de gehele periode?

Alvast bedankt

p.s. heb het ook geprobeerd met een terugkerende taak, dit werkt alleen als de onderliggende taken aparte "vaste kosten" krijgen. Echter is dat niet de bedoeling. De hoofdtaak moet het totale bedrag bevatten.

Bekijk bijlage Cashflow.pdf
Bekijk bijlage Cashflow - planning.pdf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan