cassette bandjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,
Is er iemand die dit weet'...

Mogelijkheid om mijn cassette bandjes op een cd te branden......

Ipea

Dat is mogelijk.

Benodigdheden:

Casettedeck met "Line Out" connectors
Sound card "Line In"
Programma, zoals Nero Wave Editor.

Heb je dit ???

casette bandjes

casette deck moet ik ff kopen
Sound card...ja heb ik maar of dat line in is???? maar kan ik denk ik wel achter komen met behulp van Everest???
Nero Wav Editor nee heb ik niet:rolleyes:

Boehf, een cassete deck, kan je niet meer kopen volgens mij, tenzij 2° hands. Normaal heeft elke sound card een Line in. Welk brandprog heb je?

Heb nog wel een Nakamichi te huur hahahahahahahaha

casette bandjes

2e hands was ik ook van plan of ff lenen van vrienden
om te branden gebruik ik Easy Cd

Dan gaat het vast lukken.
Let er even op dat hem wel aansluit op de line in en niet de mic.

Dan moet het zeker lukken.

:thumb:

Kijk ook even dat de line in, niet gedempt is, Kan je zien in geluid eigenschappen.

casette bandjes

Oke ik ga er mee aan de slag
allemaal bedankt

ipea:thumb:

En voor ik het vergeet:
die kabeltjes alleen aansluiten wanneer de PC is uitgeschakeld. Dit om sluiting te voorkomen, met alle ellende van dien.

Zorg ervoor dat de PC op een geaard stopcontact is aangesloten! Anders krijg je (alleen maar) een bromtoon.

Je kunt het aansluiten met een zelfde kabel als die van de boxen, 2x tulp <=> stereo mini jackplug.

Gr. Egel.

casette bandjes

Oke oke....wat een service :D
helemaal top:thumb: hoor

En voor ik het vergeet:
die kabeltjes alleen aansluiten wanneer de PC is uitgeschakeld. Dit om sluiting te voorkomen, met alle ellende van dien.

dit is niet erg, het is geen 12 volt of iets, dan zou het uitmaken, maar met geluid kan je gewoon inplugen wanneer de pc aanstaat...

bij de nieuwere moederborden komt dan melding op het scherm welke in of uigang je gebruikt. en moet je dus aangeven.:rolleyes:

dit is niet erg, het is geen 12 volt of iets, dan zou het uitmaken, maar met geluid kan je gewoon inplugen wanneer de pc aanstaat...

bij de nieuwere moederborden komt dan melding op het scherm welke in of uigang je gebruikt. en moet je dus aangeven.:rolleyes:

Wat jij wil, ik heb nu al meerder geluidskaarten met schade van sluiting onder ogen gehad.
En dan nog misschien ten overvloede, maar het ook te adviseren met iedere Hi-Fi installatie.

Laatst bewerkt:
Zorg ervoor dat de PC op een geaard stopcontact is aangesloten! Anders krijg je (alleen maar) een bromtoon.

Je kunt het aansluiten met een zelfde kabel als die van de boxen, 2x tulp <=> stereo mini jackplug.

Gr. Egel.
Haha, dat valt best mee hoor. Heb hem zelf ook ongeaard, pas de problème :)

Wat jij wil, ik heb nu al meerder geluidskaarten met schade van sluiting onder ogen gehad.
En dan nog misschien ten overvloede, maar het ook te adviseren met iedere Hi-Fi installatie.

Als je het volume dicht draait hoeft het niet met de geluidsinstallatie. Zorg er wel altijd voor dat je de speakers aansluit voordat je hem aan zet! Anders kan het je je eindtrap kosten. Maar audiokabels gaat een ontzettend klein signaaltje doorheen, kan absoluut geen kwaad, ook niet voor de PC. Ik denk niet dat de schade aan die kaarten daardoor kwam. Mensen doen soms rare dingen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan