Cataclysm PC 800-1200 E

Status
Niet open voor verdere reacties.
core i7 860?
volgens jouw link heb je een ''AMD Phenom II X4 955 Black Edition''

Mugen 2?
volgens jouw link een ''Cooler Master Hyper TX3''

ow :o
je zij ''mijn systeem is gebouwd rondom de tweakers best buy guide''
waarbij als je op ''tweakers best buy guide'' klikte j een systeempje kreeg,
ik dacht dat je dat bedoelde...

ontopic,
de ts vinde het overkill:confused:

Overkill ofniet, je wilt toch de beste prijs kwalitiet verhouding bij een nieuwe pc neem ik aan :)

mannen ik weet genoeg ^^ kan voorlopig weer vooruit met deze informatie

bedankt voor jullie tijd :)

Yannick

Zou persoonlijk niet voor een S 6Gv2, omdat hij niet echt veel te bieden heeft, alleen anti-ghosting, maar wanneer druk jij op 20 toetsen tegelijk op je toetsenbord xD Zou dan eerder voor een Logitech gaan, omdat die gewoon naar mijn mening zeer goeie game toetsenborden leveren, Razer zou ook nog wel een aanradar zijn :) Maar dat is mijn mening :)

De 6Gv2 heeft ook mechanische toetsen en typt fijner dan ieder toetsenbord dat ik ooit heb gehad (incl. de Razer Tarantula) de levensduur is ook veel groter dan die van een membrane key toetsenbord. Ik had eerst alles van Razer en vind de prijs/kwaliteit verhouding zeer matig, de drivers die ze leveren zijn in mijn ervaring ook bagger. Als je Steelseries hebt gehad is er geen weg terug!! Het is pittig geprijst maar dan heb je ook iets goeds.

Ik zelf heb ook meerdere steelseries producten, en ben over de meeste zeer goed te spreken, maar het toetsenbord vind ik maar niks, maar dat is mijn mening ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan