Catalyst 8,9 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
128
Hallo,

Ik heb een probleem met de nieuwe drivers van ATI. Ik heb ze van de originele site gedownload!

Als ik 8.9 installeer krijg ik deze fout melding:
0043291ae9fbf25bb9cecc27836e2150.jpg


En als ik mijn systeem weer opnieuw opstart krijg ik deze foutmelding:
b917438ad4aac71940ddf216e894c7f8.jpg


Ik draai vista 32bit en heb een HD3870 niet overgeclockt. Ik heb al geprobeerd om hem in administrator uit voeren maar dat werkt ook niet, krijg ik dezelfde foutmeldingen.

Weet iemand hier een oplossing voor :confused::( ?


Hebben meer mensen het probleem?
 
Draait de kaart wel met de oude drivers?

Ja dat wel, maar ik had veel goeds gehoord over de nieuwe drivers dus zou eigenlijk wel willen dat hij werkt. Maar als dat niet lukt moet ik maar naar een oude driver overstappen.:(
 
Verwijder eerst de Oude Drivers
en ook Driver Sweeper erover heen gooien
 
Hoi,

Sinds 8.8 zijn ze de weg kwijt heb steeds problemen ermee zelfs de 8.9 vandaag geprobeerd en wederom problemen 8.7 is de laatst goed werkende.
Draai zelf ook met 3870 dus maar weer op de volgende wachten.

Modag
 
Ik kan die driver nergens meer vinden(8.7) ik word telkens door gelinkt naar de ati site maar die heeft nog alleen maar 8.9 erop staan :(:confused:
 
@modag

als ik die Screenshot zie van TS dan zie ik dat hij vista heeft:)(zie het nu pas)
 
Super bedankt voor die link:thumb::). Ik vond net nog een oude (8.6) maar daar heb ik ook gewoon problemen mee :confused:. Dus er zit iets goed fout.
 
Hoi,

Je hebt wel zoals eerder geschreven de oude driver eerst verwijderd?

Modag
 
Hoi,

Je schrijft dat de oude driver wel goed werkte heb je de cd-rom nog die mee geleverd is probeer die eens. maar als er niks veranderd is aan de pc blijft het vreemd.

Modag
 
Welke kaart heb je precies ?
welk Merk >?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan