Catalyst Software Suite

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt perfect die display driver.:thumb:

Wat een gezeur met die catalyst en omega drivers. :rolleyes:

Dat weet ik dan ook weer.

Pas op He OUWE ZEUR ben ik:p

Hé, dit is niet de ouwe l*llen sectie.:p waneer zou die nou eens komen, lekker leuteren over kwaaltjes.:eek:

Enne, als je zijn naam hebt gezien, dan hoop ik maar, dat je geen wond hebt, alhoewel deze wel snel dicht is, en schoon.:evil:

Als je nu gelijk had geluisterd! had je ook niet zo hoeven zeuren.:p
Zeuren ???
Ik stel een paar keer dezelfde simpele vraag, waarop ik gewoon geen antwoord krijg.

Maar ik weet nu wel dat jij de Omega drivers beter vindt dan de Catalyst, ook niet onbelangrijk. :rolleyes:

Zeuren ???
Ik stel een paar keer dezelfde simpele vraag, waarop ik gewoon geen antwoord krijg.

Maar ik weet nu wel dat jij de Omega drivers beter vindt dan de Catalyst, ook niet onbelangrijk. :rolleyes:

Was maar een grappie, hoor.:(

Tsjah, ik gebruik altijd de Catalyst-driver met de Control Panel en niet met de CCC. De CCC vindt ik te traag en onoverzichtelijk.

Werkt altijd perfect en snap niet waarom sommigen liever de Omega-driver gebruiken. Qua performance hoef je het niet te doen, want dat scheelt nauwelijks iets.

veel makkelijker in te stellen, dan die vermaledijde Ati Control Center.

Probeer het eens, ik vind dat control center maar niks.

En het gaat niet over de snelheid, wel over de stabiliteit, maar dat is een slechte ervaring met de originele ATI drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan