Categorie in Wordpress uitlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyenoordonly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2015
Hallo allemaal,

ik ben bezig een wordpress website te maken en heb hier nog niet heel erg veel ervaring mee.

Nu heb ik een vraagje hoe ik de berichten van een bepaalde categorie kan laten zien op een pagina.

Zo wil ik graag de berichten over de 'Champions League' op één pagina laten zien. Als ik naar de pagina 'Tips' gaat wil ik hier een link maken genaamd 'Champions League'.
Als men op deze link klikt zou ik graag willen dat alle berichten uit de categorie Champions League worden geopend.

Hoe zou ik dit het beste kunnen doen?

Mvg,
Bas

Ik kom er nog niet helemaal uit. Hoe ik dit moet invoeren in mijn pagina.
Na het invoeren van de code krijg ik diverse foutmeldingen.

Je kan in het menu van je website simpelweg een categorie toevoegen:
s2pd1TB.png

Daarna zullen alle berichten op de pagina te zien zijn. De berichten zullen wel wat afgekapt zijn (is normaal), en er zullen standaard maximaal 10 berichten op één pagina staan. Als je dit wilt veranderen en echt alle berichten op één pagina wilt zien, in volledig formaat, dan zul je een apart template aan moeten gaan maken voor categorieën. Het beste is om naar de PHP bestanden van je thema te kijken, en daar de nodige aanpassingen te maken. Let dan wel op dat bij een update van het thema de kans groot is dat de wijzigingen weg zijn. Hiervoor moet je dan een z.g.n. 'Child Theme' voor maken.

Ik zou aanraden om de eerste optie te nemen, hou het lekker simpel en bouw het later pas uit als er behoefte aan is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan