Cc & bcc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Het is mij met behulp van dit forum duidelijk geworden wat CC & BCC inhoudt, rest mij nog een vraag:

Als je nou BCC gebruikt dan zien de BCC-geadresseerden elkaar email adres niet(?) Dat moet wel op zijn minst zo zijn bij BCC lijkt me.

Maar ziet de AAN-geadresseerde de BCC-geadresseerden en andersom wel of niet?
bedankt.gif
Alvast bedankt.

Je kan ook het "aan vak" leeg laten . Dan ziet niemand een emailadres.
Dus je plaatst alleen adressen in het "bc"c vak".

Laatst bewerkt:
Je kan ook het "aan vak" leeg laten . Dan ziet niemand een emailadres.
Dus je plaatst alleen adressen in het "bc"c vak".

@sepke: Dat is niet zo slim. De meeste mailservers weigeren mail waar niet (minstens) 1 mailadres in het Aan: veld is ingevuld. Het is dus raadzaam om minstens 1 mailadres in het Aan: veld te zetten. Dat kan/mag bijv. het mailadres zijn die je ook als afzender gebruikt.

Tijs.

Hardstikke bedankt mensen, het is me helemaal duidelijk. :thumb::thumb:

Ik vraag me af of het antwoord van gast0225 wel duidelijk was m.b.t. je 2de vraag:
De geadresseerden die je origineel in het BCC: vakje had komen niet in beeld als het mailtje ontvangen wordt. Hierbij maakt het niet uit hoe de mail aankomt, dus irrelevant is of via het Aan, CC of BCC vakje:
BCC: geadresseerden blijven altijd 'verborgen'.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met
"Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Ik vraag me af of het antwoord van gast0225 wel duidelijk was m.b.t. je 2de vraag:
De geadresseerden die je origineel in het BCC: vakje had komen niet in beeld als het mailtje ontvangen wordt. Hierbij maakt het niet uit hoe de mail aankomt, dus irrelevant is of via het Aan, CC of BCC vakje:
BCC: geadresseerden blijven altijd 'verborgen'.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met
"Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Dat was me in jou quote aan sepke al duidelijk geworden, maar toch nog bedankt voor je behulpzaamheid. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan