CC Cleaner Wis vrije ruimte ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik wilde mijn computer eens mooi opschonen met de Crap Cleaner , maar zonder het in de gaten gehad te hebben , heb ik ook "wis vrije ruimte" aangevinkt , waardoor er nu dus geen gb over zijn op mijn harde schijf , kan ik dit ongedaan maken ?

hmm na een restart lijkt het erop dat alles weer goed is (ik heb gewoon weer 192 GB op mijn harde schijf staan :thumb:)
& het was inderdaad geen hele slimme actie , maar ach we maken allemaal wel eens een foutje

Hallo,

Even voor de duidelijkheid en misverstaanbaarheden. het programma doet gewoon wat het moet doen, dat het door veel mensen verkeerd wordt begrepen is daaraantoe.

Uitleg: de enige manier om data "bijna" onherstelbaar van een schijf te wissen zonder fisiek geweld is door de data te verwijderen en daarna met (nieuwe - nutelose) data te overschrijven. hierdoor is het bijna niet meer te achterhalen wat er eerst op stond. ik weet niet precies of dit programma hiervan gebruik maakt maar de kans acht ik zeer groot. dit zal dan ook zijn geweest dat u na herstart uw oorsprongkelijke lege ruimte weer terug doordat het loze bestand is verwijdert.

Hopen u en anderen genoeg geinformeerd te hebben,
Groeten,
Night

Topic is meer dan een jaar oud en niet actueel mee.

slotje4.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan