ccapp.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Hoi,

ik heb een probleempje...
Ik ben in de register geweest 2 dingetje verwijdert (van kazaa, en panda software). Sindsdien krijg ik de volgende melding:

CcApp.exe
De instructie op 0X01fb830c verwijs naar geheugen op 0X01fb830c. De lees of schrifbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen.
Klik op annuleren om de fouten op te sporen.

Wat ik te gek vinden wanneer ik op annuleer druk, sluit zich mijn anti virus NOrton 2006!!!!

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Espoir
 
Kan kloppen, het genoemde bestand hoort bij Norton antivirus. Verwijder Norton eens en installeer die opnieuw, met alle updates.
 
Hoi Crash,

nog bedankt, ik heb Norton opnieuw geinstalleerd, en de melding komt niet meer.
Maar nu komt een andere melding: :confused:
D:\setup.exe kan niet openen, zoek in de register en verwerd hem.....of zoiets.
Ik heb een paar dagen geleden een CD-rom voor mijn dochtertje geinstalleerd, maar hij was voor windows 1995 dus kon niet op xp goed werken. Ik wou hem verwijderen, maar het lukte niet helemaal, sindsdien krijg ik deze melding. Ik ben in de register gaan kijken, maar ik weet niet echt wat ik zoek of wat ik moet verwijderen...

Kunt u me hier ook helpen?:D

Alvast bedankt

Espoir
 
Hoi Crash,

D:\setup.exe komt niet vanaf Norton maar een cd rom die ik wou installeren (educatief spel) voor mijn dochter...sindsdien krijg ik steeds de melding.
Ik heb geprobeerd opnieuw met de cdrom, hem te verwijderen maar het lukt ook niet.
Is er een mogelijkheid om de register op te schonen??:confused: om die melding weg te krijgen?

Alvast bedankt.

Espoir
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan