Ccapp reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost19

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2003
Waarschijnlijk heb ik een virus of een trojan! Als de pc opstart dan reageert ccapp meteen niet meer! Daarnaast kan ik niks van Norton(antivirus, firewall, systemworks) openen! Ook kan Outlook Express niet worden geopend! Daarnaast kunnen er ook geen updates op worden gehaald!
Ik heb een aantal online virusscanners gedaan en het heeft niks opgeleverd. Ook heb ik een aantal programma's zoals spysweeper en Ad-Aware gedraaid. Het leverde geen noemenswaardige zaken op.
Hieronder heb ik een logfile gemaakt! Misschien kan iemand mij helpen?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:17:18, on 30-3-05
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Met vriendelijke groet,
Joost

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel eigenlijk dat je dat logje beter daar op het forum kan posten, kan even duren maar je wordt geholpen!

Geplaatst door leoneke
Ik bedoel eigenlijk dat je dat logje beter daar op het forum kan posten, kan even duren maar je wordt geholpen!

Ok dan doe ik dat! Bedankt voor de moeite!

Ik heb eens gekeken naar t linkje! Het gaat over XP terwijl ik 98 heb. Is dit heel anders?
De probleemoplossing heeft het over live-updaten zodat het probleem wordt verholpen. Echter alles van Norton reageert niet meer inclusief live-update! Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt voor de moeite!

Dat ligt het mogelijk anders. Volg dan de eerder gegeven adviezen qua Logje plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan