ccapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gekkie76

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
70
ik heb al over gezocht maar kon het antwoord niet vinden nu weet ik niet of in het goede topic zit maar dat zal ik wel vanzelf merken het probleem is alsvolgt

ik krijg steeds een fout melding dat mijn ccapp.exe nirt goed werkt ik ken dat hele progje niet en weet dus ook niet waarvoor dat is de spyware progjes kunnen verder niks vinden van spij ware en volgens alles is mijn pc virus vrij weet iemand soms waarvoor dat ccapp.exe bestandje is ?
 
melding komt volgens mij niet van norton maar er staat gewoon:

ccapp.exe reageert niet
 
Code:
Description: Associated with Norton AntiVirus 2003,
which runs auto-protect and email checking facilities. 
Without this service, both facilities cannot function correctly.

Is dus best mogelijk dat norton niet helemaal lekker of helemaal niet draait.
Gebeurt het spontaan of bij het rebooten/afsluiten?

Knowledgebase van symantec zegt dat je ccapp.exe dan gewoon handmatig killen. Lekkere oplossing NOT.

Ik weet niet maar NAV begint me te vervelen:confused:
(ligt niet aan jouw gekkie76;) )
 
ik ga norton dan maar eens opnieuw installeren misschien dat het probleem dan over is
kan het er ook misschien mee te maken dat ik vaker moet herstarten om weer op internet te kunnen komen?

(als de pc bijv. tijdens het eten gewoon aanstaat en er niks mee gebeurd moet ik altijd opnieuw opstarten omdat het internet anders niet meer werkt) terwijl de laptop daar geen moeite mee heeft)
 
was het helemaal vergeten maar @temptation bedankt voor de info nu norton opnieuw geinstalleerd is heb ik het probleem niet meer gehad dus het lag aan die !#@#! :mad: nav :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan