ccApp

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcpmorc

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2005
wat is ccApp
ik weet niet wat het is maar ik heb een labtop(windows xp home edietie) en een pc (windows xp profesial) en elke keer als ik ze afsluit krijg ik dat ik ze moet gaan afsluiten ik weet niet eens wat het is waat het staat of hoe ik het moet afsluiten is echt heel ierie pleas help ff

thx for help

mzzl marc

ccApp dat is .......norton.
Kun je een foutmelding geven?

Ik heb het ook dus alle Norton gebruikers zullen het wel hebben.
Die oplossing die ik las in de link van Maikel9 lijkt me ook geen goeie. Ik wordt liever wel gescand op opstartvirussen.

rhcpmorc, sluit Windows na deze melding toch niet af?
Bij mij n.l. wel. Ik hoef niet eens voor uitschakelen of zo te kiezen. Duurt al met al 1 tel langer.

thx ik ga wel ff wat bekijken maar ik krijg meestal wel dat hij hem vanself afsluit door zoon din van nu beiendigen

Het heeft iets te maken met hibernate dacht ik.
Je kunt Windows dwingen om sneller de boel af te sluiten. Maar.......dat vind ik veel te rigoureus voor een appje dat toch wel verdwijnt ;)

Dat is em Sidi! :D
rhcpmorc zal ook wel uptodate zijn. Het moet dus aan de temp files liggen van Windows. Wat typisch.
Vanavond ga ik het uitzoeken.
Bedankt voor je link!

Graag gedaan :) Zelf heb ik ook regelmatig die melding. En zo ineens is het ook weer weg. (Nu ik erover nadenk; meestal na een onderhoudsbeurt) Overigens is het een service waarvan wordt aangeraden deze niet uit te schakelen omdat anders de LiveUpdate en de e-mailscan niet meer naar behoren werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan