Ik heb een vraagje over CCleaner.com dat ik sinds kort heb geïnstalleerd op mijn PC (gratis). Als ik bij CCleaner.com een scan laat doen en vervolgens de PC laat opschonen gebeurt dat binnen enkele minuten. Hitman Pro (ook gratis) doet hetzelfde en laat dan een aantal sub-programma's lopen zoals Spyware & Destroy, Spyware Doctor en Ad Aware. Bij elkaar duurt het meer dan een uur om Hitman Pro zijn karwei te laten doen.
Nu heb ik een test gedaan. Ik liet de PC eerst opschonen door Ccleaner.com en daarna liet ik het programma van Hitman Pro lopen. Hitman Pro kon niets meer vinden. Conclusie: Ccleaner werkt veel sneller en dus efficienter dan Hitman Pro. Heeft iemand dezelfde ervaring of is het beter om beide programa's op je PC te laten lopen?
Bedankt voor de beantwoording en met vr. groet,
Irina.
Nu heb ik een test gedaan. Ik liet de PC eerst opschonen door Ccleaner.com en daarna liet ik het programma van Hitman Pro lopen. Hitman Pro kon niets meer vinden. Conclusie: Ccleaner werkt veel sneller en dus efficienter dan Hitman Pro. Heeft iemand dezelfde ervaring of is het beter om beide programa's op je PC te laten lopen?
Bedankt voor de beantwoording en met vr. groet,
Irina.