ccleaner doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
ik draai nu al een tijdje op mijn pc ccleaner en heb er nog nooit problemen mee gehad.
nu dan de laatste keer dat ik ging scannen bleef hij maar op de 19% staan,
ik heb hem maar even laten draaien maar er gebeurt helemaal niks!
zie SS:
sshot1nx.png

weet iemand misschien waar het probleem kan liggen?

Nieuwste versie?

Probeer anders hem te verwijderen, tevens uit het register te verwijderen en *hier* de nieuwe versie downloaden.

longest

opnieuw geinstalelleerd?
probeer eerst is het register te verwijderen.
beste is om daar een backup te doen.

CCleaner meld dat hij blijft hangen op tijdelijke bestanden. (deze zijn ook anders te verwijderen)
Ga naar start
klik op (deze) computer
Rechtermuisknop op C:/ schijf. (windows partitie)
Daar staat een knopje schijfopruimen. Klik deze aan, en windows gaat het via een omweg verwijderen.

gast0167

ja ik heb gedaan wat je zei...
echter weet ik niet hoe ik zelf mijn register moet schoonmaken..
daar heb ik dus ccleaner voor...

is er niet een ander goed programma die op ccleaner lijkt?

waar je nu zit met CCleaner is schoonmaken. Onder cleaner, staat register. Klik deze aan en druk op Scan naar problemen. Dan gaat je computer problemen scannen die hij gevonden kan hebben. tevens daarna kunt u ze verwijderen. let op, hij vraagt om een backup. Doe dit voor de zekerheid wel, en sla hem op in de programfiles map van CCleaner.

verwijderd ccleaner een windowsbestand, (waar de kans klein van is), dan kunt u de backup altijd terugzetten.

Groet
longest

ja ik bedoelde te zeggen dat hij geen fouten gevonden heeft...

lijkt me stug, maar het kan.
Heb je die andere manier gedaan van schijfopruiming? Want de actie is namelijk precies hetzelfde, alleen CCleaner verwijderd ook nog je geschiedenis. Maar dat is control - shift - delete en klaar in een browser;)

ja ik vond het zelf ook al een beetje vreemd dat hij geen fouten gevonden had :S
en erm.. ik heb me browser zo ingestelt dat hij alles wist als ik de browser afsluit.
incl coockies, geschiedenis etc...
afijn... wat kan ik verder nog doen nu?

Laatst bewerkt:
Gegeven wat je ingesteld hebt in CCleaner moet je er aan denken dat alle daarbij betrokken desktop-programma's (Internet Explorer, Firefox etc.) eerst afgesloten moeten zijn voordat je kiest voor Opschonen.

Wellicht is dat de reden waarom je nu niet verder kwam. Kijk dus in Taakbeheer in tabblad Processen welke applicaties nog open staan, nu (indien Vista/W7: Aangeven dat je alle processen van alle gebruikers wilt zien).

Succes,

Tijs.

scan je pc dan eerst is even met een virusscanner, en download malwarebytes en laat die ook even scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan