CCleaner vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleena731

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Weten jullie misschien hoe ik CCleaner kan instellen zodat deze niet iedere keer alle inloggegevens die je op websites invoert wist, zodat je steeds opnieuw moet inloggen na het gebruik van CCleaner?

Alvast bedankt!

Dan moet je de cookies van die websites en de inlogschermen (meestal is dit gelijk) verplaatsen naar de rechterkant in de sectie opties > cookies.
Ook geef je bij de browser aan dat hij geen opgeslagen wachtwoorden moet verwijderen (dus vinkje weghalen)
Succes!

ps Daarna kan je dus wel alle andere cookies verwijderen.

Om het je gemakkelijk temaken. Schoon je eerst alle cookies, daarna ga je naar de website waar je het wil bewaren en log je in.
Dat gedaan open je CCleaner (dit kan als de website open staat) en ga je naar opties > cookies en dan weet je meteen welke cookies je moet hebben. En die verplaats je dan naar de rechterkant door ze aan te klikken en met de pijltjes toetsen te verplaatsen.
Sluit daarna CCleaner weer.
En dan ga je naar de volgende website en herhaal je de cycles.:p
Succes verder!:thumb:

Ha, ha, dat kun je doen als je verder niets te doen hebt. Maar je kunt beter meerdere tabbladen openen waar je de gegevens dan invoert (gebruikersnaam/wachtwoord) en al die cookies komen links terecht. Als ik een beetje surf heb ik zo 80 cookies er staan. Even één keer selecteren welke je wilt behouden (bekende foranamen e.d.) en naar rechts plaatsen.

Laat de browsers even openstaan want IE en Firefox e.a. hebben ook eigen tools die cookies direct bij het afsluiten verwijderen.

Laatst bewerkt:
Ik zij ook "om het je gemakkelijk te maken" aangezien ik niet weet wat voor ervaring TP heeft.
Maar je hebt gelijk dat dat wat sneller werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan