Ccleaner; Waslijst met 'problemen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
Ik las daarstraks ergens dat je met Ccleaner problemen kunt opsporen.. Dit deed ik dus en kreeg een hele waslijst aan 'problemen'. Ik heb echter geen flauw idee welke ik moet herstellen of welke genegeerd mogen worden? Kan iemand mij wijzer maken?? Heb een screenshot geprobeerd maar dat wilde niet lukken. Problemen varieren van;
- Ontbrekend dll bestand
- Verouderde startmenu sleutels/software sleutels
- Deinstallatiefouten(moet ik deze herstellen zodat deinstallatie volledig wordt??)
- Ontbrekende snelkoppelingreferenties
- Installatiefouten(van Norton welke allang vervangen is door AVG)
- Niet gebruikte bestandsextensie
- Foutief standaardpictogram(openen met applicatiefout???)

Ga er maar vanuit dat ik zo vers ben als een kuikentje, evt instructies dus simpel houden ajb.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat dit het je allemaal wat duidelijker maakt :)
 
Geplaatst door mumzel
Misschien dat dit het je allemaal wat duidelijker maakt :)

Euhh... Nou nee. Bedoel je dat ik me eerst moet inschrijven(21euro per jaar??)
Op de pagina waar je me heen verwijst wordt niets over mijn probleem besproken?? Enkel gebruiksinstructies over het downloaden en Cleangedrag van Ccleaner??

Of snap ik iets niet??
 
In principe kan je hem alles laten schoonmaken en wissen maar maak wel een backup van je register.
 
Geplaatst door Raymond Bos
In principe kan je hem alles laten schoonmaken en wissen maar maak wel een backup van je register.

Schoonmaken en wissen dmv Cleanen heb ik al een aantal keren gedaan. Het gaat me nu even om het fixen van problemen in het problemengedeelte. (zie lijstje boven)

Enneh... Backup?
 
Die problemen kan je ook laten fixen. Dit gaat vanzelf.
Backup maken?

Ga naar start en uitvoeren en typ daar "regedit"' en klik binnen het menu eenmaal op "deze computer"

Ga vervolgens naar "bestand"en kies voor "exporteren"
Geef een naampje en locatie en je backup is klaar!




@ ikself....thanks voor je PB!
 
Laatst bewerkt:
@mikeveeninga: als ik me niet vergis zit je hier midden in een HijackThislog-behandeling. Ik raad je aan om niet eerder met CCleaner aan de slag te gaan dan dat je spywareprobleem is opgelost.:)
 
Beste mensen, ik durf nog amper een knop AAnTeRaken nu ik met dat HjTverhaal bezig ben.. Was ECHT niet van plan om te gaan zitten klooien met CCleaner voordat het HjTgebeuren achter de rug was hoor..

Ik hoop trouwens dat die aardige meneer uit la Belgique het verhaal nog even af wil maken want hoewel wel 'rustiger'...de 'oude' is mijn geliefde pc-tje nog niet..
Vraag me af of hij me niet vergeten is:( hij vroeg nog om een logje maar al 3 dagen niets meer vernomen??

Maar nu ik toch ineens jullie aller aandacht heb....:D
Wil een van jullie dan misschien ff logje checken?? :D
De link heeft 'Ikzelf' hierboven al vermeld.
 
Geplaatst door mikeveeninga
Vraag me af of hij me niet vergeten is:( hij vroeg nog om een logje maar al 3 dagen niets meer vernomen??
Stuur via BlueMedicine even een PB'tje naar Jurgen of plaats een nieuw bericht in je thread aldaar om je topic weer onder de aandacht te brengen.
Jurgen komt niet op Helpmij (voor zover ik weet), dus het heeft bijzonder weinig zin om hier op Helpmij te gaan klagen over het feit dat je op het BlueMedicine forum geen antwoord krijgt. ;)
 
Klagen?? Ik ventileer/deel mijn bange vermoedens!
'Klagen' heeft meteen weer zo'n etiket...

Het is maar wat joe erop plakt sir.. :)
 
Laatst bewerkt:
ventileren/delen

Geplaatst door mikeveeninga
Klagen?? Ik ventileer/deel mijn bange vermoedens!
'Klagen' heeft meteen weer zo'n etiket...

Het is maar wat joe erop plakt sir.. :)

"sir"?

Stuur via BlueMedicine even een PB'tje naar Jurgen of plaats een nieuw bericht in je thread aldaar om je topic weer onder de aandacht te brengen.
Jurgen komt niet op Helpmij (voor zover ik weet), dus het heeft bijzonder weinig zin om hier op Helpmij te gaan ventileren/delen over het feit dat je op het BlueMedicine forum geen antwoord krijgt.


Zo beter?

Ik wilde alleen maar aangeven dat het nogal zinloos is om hier op Helpmij te gaan opmerken dat Jurgenv op het BlueMedicine forum nog niet op je laatste bericht heeft gereageerd. Daarvoor moet je op BlueMedicine zijn. Het BlueMedicine forum staat volledig los van het Helpmij forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan