CCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
As je ccleaner op windows heb staan kan je met de toets cccleaner opstarten, dan zie je de log en weer ccleaner opstart verwijder hij de log.

Heb ook ccleaner even naar mijn pc laten kijken, ik schrok enorm, hij vindt namelijk 1.2 gig aan, volgens hem, overbodige rommel.
Maar ik weet niet of ik het zomaar allemaal eraf kan gooien. Ik heb niet zoveel verstand van dat soort zaken en weet dus niet wat ik moet doen. Wie weet raad?

Gr. rr

Geplaatst door ruterink
Heb ook ccleaner even naar mijn pc laten kijken, ik schrok enorm, hij vindt namelijk 1.2 gig aan, volgens hem, overbodige rommel.
Maar ik weet niet of ik het zomaar allemaal eraf kan gooien. Ik heb niet zoveel verstand van dat soort zaken en weet dus niet wat ik moet doen. Wie weet raad?

Gr. rr

Als je CCleaner start, is standaard het tabblad Windows geselecteerd (dat zie je linksboven). In de linker kolom kun je precies zien wat er verwijderd wordt. Standaard staat alles geselecteerd, behalve de opties onder "Advanced". Verander dat niet! Gebruik je de standaardinstellingen, dan kun je veilig op "Run Cleaner" drukken.

Dus ik hoef niet bang te zijn dat de pc problemen gaat geven of er programma's verwijderd worden die ik bijvb. al enige tijd niet gebruik maar nog wel nodig heb?

Gr. RR en vast bedankt voor je reaktie.

CCleaner verwijdert helemaal geen programma's, alleen maar allerlei overbodige zaken (tijdelijke bestanden, cookies en dergelijke).

Ik gebruik het dagelijks en heb nog nooit problemen ondervonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan