Ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Bij het gebruik van Ccleaner moet ik .e.a. verwijderen wie weet hoe dat moet ?

De referentie van de snelkoppeling bestaat niet. Bestand: C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\avast! Antivirus\Help.lnk

Oplossing: Verwijder de snelkoppeling.
Groeten
Maarten

Het pad van de snelkoppeling staat aangegeven dus als je daar naar kijkt…….
In dit geval komt het neer op: klik op Start>>(Alle) programma’s>>Avast Antivirus>>Help.

Maar kijk eerst of het geen foute melding is, dus ga naar de map waar je Avast hebt geïnstalleerd en kijk of je daar het help bestand kunt vinden.

avast

In dit geval komt het neer op: klik op Start>>(Alle) programma’s>>Avast Antivirus>>Help.

Maar kijk eerst of het geen foute melding is, dus ga naar de map waar je Avast hebt geïnstalleerd en kijk of je daar het help bestand kunt vinden.
Via start alle programma's heb ik alleen Avast antivirus en Avast website geen help. What to do ?
maarten

Volgens CCleaner wel !
Staat het help bestand wel in de installatie map??

Ik kan slechts dit vinden heb je attachment ? Ik zie niet zo goed oe ik een bijlage moet mee sturen Weet jij waarcshijnlijk ok wel.Maarten

Bijlagen

Dit is jouw lijn: Bestand: C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\avast! Antivirus\Help.lnk
Die vind ik niet in het zoekvenster.

Hier moet dus kijken: Start (knop)\Alle Programma's\avast! Antivirus\Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan