ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
Berichten
138
ik heb fouten in mijn register en ik heb ccleaner kan iemand mij laten weten wat
ik precies moet aanvinken zodat die cleaner de fouten hersteld
Want ze komen steeds weer terug als ik op herstellen druk.
bedankt Marg
 
Dan zal die ze niet kunnen herstellen..
om welke fouten gaat het kun je een screentje posten hier zodat we mee kunnen kijken?
 
Niets 'aanvinken', slechts onderstaande doen en desnoods 2,3,4 of 5x herhalen.

Klik onderin op "Analyseer" en vervolgens rechtsonder op "schoonmaken". Wacht tot de actie is voltooid.

Klik nu links in beeld op het icoontje van register (blauwe blokjes) en daarna onderin op: "scan naar problemen". Laat de tool zijn werk doen en als het gereed is kies je rechtsonder voor: "herstel geselecteerde problemen".

Ccleaner antwoordt met : "Wilt u de wijzigingen etc. etc. opslaan in een backup bestand?"
Kies : "Ja."

Ccleaner antwoordt met een popup. Check of de backup in de goede map terecht komt. -> de map die je zelf hebt aangemaakt, zo nee, zorg dat in het venstertje jouw eigen gemaakte backupmap als doelmap komt te staan.

Hierna verschijnt een venstertje met 3 opties, kies de middelste: "Herstel alle geselecteerde fouten".

Er wordt om een bevestiging gevraagd, kies "Ja".

Als de klus geklaard is, doe je ditzelfde nog een keer! Dit herhaal je totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Herhaal daarna nog eenmaal stap 1 en 2 zoals hierboven vermeld (analyseer en scan naar problemen actie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan