CCrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
CCrypter is een simpele string Encrypter/Decrypter voor .net (Dit is geen exe encrypter!)

Hoe werkt het:

Code:
Imports CCrypter

Dim Decrypted As String
        Dim Encrypted As String
        Decrypted = CCrypter.CCrypter.Decrypt([COLOR="#FF0000"]De string die gedecrypt moet worden[/COLOR], [COLOR="#FF0000"]decription key hier minimaal 8 tekens[/COLOR])
        Encrypted = CCrypter.CCrypter.Encrypt([COLOR="#FF0000"]De string die ge-encrypt moet worden[/COLOR], [COLOR="#FF0000"]decription key hier minimaal 8 tekens[/COLOR])

Download: CCrypter
Voorbeeld project: CCrypter example

Laatst bewerkt:
@mighty84: Is 't dezelfde ofzo? :confused:

@Mighty84,

Uit onze voorwaarden;
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread.
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/misc.php?do=showrules

Hoi,

Ik heb even gekeken naar de beveiliging, en dat is denk ik waarom migthy84 die link gaf. De code is niet beveiligd. Iedereen met de goede software en verkeerde bedoelingen kan de code bekijken.
Ik gebruik dit programma om mijn code te beveiligen: http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=773

Dan heb ik nog 1 probleempje:
Als ik de dll toevoeg aan mijn 'References', dan krijg ik daarna een waarschuwing dat 'The referenced component 'CCrypter' could not be found.'. Ligt dit aan mij, moet ik dit gewoon negeren of is dit een probleem in de dll?

Wat ik zou doen als ik jou was, is de code in ieder geval beschermen. Dan de niet-beschermde code offline halen en de beschermde code online zetten.

MartinJM

Ik heb even gekeken naar de beveiliging, en dat is denk ik waarom migthy84 die link gaf. De code is niet beveiligd. Iedereen met de goede software en verkeerde bedoelingen kan de code bekijken.
Ik gebruik dit programma om mijn code te beveiligen: http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=773

Ik heb de dll door Eazfuscator.net gegooid maar er is idd niet veel veranderd dus ik heb nog een andere obfuscator gebruikt nu is de code wel zo zodanig aangepast dat ik er niets van snap.

Dan heb ik nog 1 probleempje:
Als ik de dll toevoeg aan mijn 'References', dan krijg ik daarna een waarschuwing dat 'The referenced component 'CCrypter' could not be found.'. Ligt dit aan mij, moet ik dit gewoon negeren of is dit een probleem in de dll?

Vaag staat de dll wel in je debug folder?
En ga anders een naar je properties>references kijk of hij in de lijst staat en of de locatie(Path) klopt

Laatst bewerkt:
Jawel, het werkt wel bij een dll. Ik gebruik het zelf ook voor dll's...

Heb je de nieuwste versie? En heb je het er aan de goede kant in gegooid??

Want als de verkeerde mensen de code kunnen zien, dan is het vrij snel gedaan met je encryptie methode...:( Dus dat is toch wel een puntje om op te letten...

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan