cd brande lukt wel afspelen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik heb windows XP en Nero burning rom 5.5.10.20
Als ik brand lukt alles perfekt, maar als ik ga afspelen op de computer slaat de computer vast op de 3e of 4e track.
Ook het afspelen op een gewone cd speler lukt niet.
Ik krijg als ik de computer opstart wel steeds een foutmelding, dat het niet compatible is met mijn cd recordable(of zoiets precies weet ik de vermelding niet meer). Dan ga ik automatisch naar een site voor een update dit heb ik diverse keren geprobeerd(het is een update voor windows media player). Zou deze elkaar misschien storen.
Gewone cd spelen wel af en een copie van een cd maken lukt wel.

Help groetjes Helma

misschien is het handig als je eerst de volledige tekst van die foutmelding hier post, dan kunnen we mogelijk aan probleemoplossing gaan doen...............?

De volledige tekst is:
Het tekentje van hiervoor. En de tekst luid:
"Windows kan mogelijk instabiel worden van CD recording Software.
Deze stuur programma's zijn niet in het geheugen geladen. Klik voor informatie."

Als ik klik kom ik op het "help en ondersteuning"programma van Windows.
Daar kan ik dus naar 3x een link.
* Easy Creator
* Windows Media Player
* Real jukbox

Ik heb alleen nero of media player, dus ik klik dan op windows media player en installeer deze.
Dit heb ik dus diverse keren gedaan en het helpt niets.
Misschien toch een ander oorzaak, wel blijf ik deze vermelding krijgen.
Groetjes Helma

als de stuurprogramma's van het brandprogramma niet in het geheugen worden geladen dan zal de brander ook niet gaan werken.

Begin eens met het downloaden en installeren van Nero 5.5.10.42
(te vinden op hun site)

We lezen wel hoe het gaat na het downen en installeren ?

Ik ook de updat gedaan maar hij doet nog steeds hetzelfde met hetzelfde foutmelding

Ik had de update gedaan maar het bwerkte nog niet, maar na het afsluiten. Ben ik een andere dag het opnieuw gaan proberen en het is perfekt.
Ik ben weer helemaal gelukkig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan