CD branden gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb een program van 300MB via nero 5 op een lege CD geplaatst, het brand proces ging perfect, maar wanneer ik nu dit bestand wil vinden ( programma ) op de CD dat staat er niets op ????

Wat is er aan de hand en hoe kan ik nu mijn programma op CD hebben dat het wel gaat ???

Even een domme vraag....weet je zeker dat je het op de CD hebt gebrand, en geen image hebt gemaakt op je harde schijf? :p

Heb je de sessie op de CD wel afgeloten? Als je dat niet hebt gedaan kan de de CD alleen maar uitlezen in de drive waarmee je de CD gemaakt hebt

nee

Ik heb een map met 10 sup mappen erin laten branden PS dit is de eerste maal dat ik dit program gebruik, er kwam erop te staan 300MB in gebruik, of zou het kunnen dat er een beveiliging op dit programma staat dan met het bestand niet kan branden ?

Straks opnieuw proberen, nu komt er op onbekende fout bij schrijven, kan ik dan deze CD verder gebruike og moet ik een nieuwe nemen , het zijn RW's , hoe wis je zo'n cd terug uit ?

Laatst bewerkt:
Heb je ook niet simuleren gedaan, maar ECHT de optie branden?

Bij Nero en Roxio kun je bovenaan een optie vinden om de rewritable te wissen. Deze kun je weer opnieuw gebruiken.

Eric, is het je niet gelukt om het te zippen en te uploaden naar Dropload of zo?

ja

Ik heb het bestand overgemaakt via ftp, de betreffende persoon kan die downloaden van mijn webruimte maar het is onvoorstelbaar die heeft kabel en het downloaden neemt maar liefst 2 u in beslag voor dit bestand (300 MB ongeveer ) , hoe dichter hij komt aan de 250 hoe trager de download is , vreemd ......
Ik heb via ADSL er ook 40min overgedaan.

Het branden gaat niet, misschien probleem met speler.

Heb je die mappen wel gecontroleerd op 'systeemdingen''.

Is het toevallig een spel ?
Dan kan het zijn dat als je programma's als Alcohol of Deamon Tools op je schijf hebt, dat deze het dan voor je blokkeren...
Kheb dit ook wel es meegemaakt, maar voornamelijk met het kopieren van spellen.
Zit dacht ik zelfs in hun beveiliging :confused:
Succes en greetz !

Tijmen

Let op je pathdiepte! Niet meer als 8 mappen in elkaar volgens de meest strikte normen dacht ik.:D
Meer en sommige pctjes snappen het niet meer.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan