cd branden nero6

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
ik heb nero 6 maar hij wil als ik audio wil branden niet branden al snel vanaf de start zowel bij 4 als 2 keer branden bij audio of iso maakt niet uit en geeft aan interne doelfout wat kan dit zijn,of hij geeft aan kan end-track niet vinden.
draaide voorheen goed maar wil nu niet verder branden,wie weet raad

Je hebt in nero 6 wel de optie cd aanstaan en niet per ongeluk de optie dvd.

cd branden nero 6

puppie,

Hij staat gewoon op cd en niet op dvd!

@ Puppie,

Misschien even off-topic.... maar in dit forum zeiken ze elkaar wel lekker af..:D
Gaat het hier op Helpmij toch wel wat vriendelijker aan toe......:D ;)

@Remy,

Klopt helemaal, maar misschien kunnen wij er de goede dingen uithalen :eek:

cd branden

puppie,

leuk het forum maar dat heeft nog niet mijn probleem opgelost.

Sierras,
Jammer dat dat forum geen oplossing voor jouw probleem heeft.

Maar ik heb even op de site van nero gekeken, www.ahead.de , en daar even de faq's door gekeken.
Hier staat dat je een log naar Nero kunt sturen en dat ze je dan verder helpen.
Misschien is dat de oplossing wel.

If you still have problems, please provide a copy of your Nero log file of the failed write attempt so we can see what is occurring. Nero asks you if you wish to save, print or discard the Nero Log file after any write attempt

nero branden

puppie,

voordat hij moet branden maar wel alle titels heb geselecteerd geeft hij aan interne error wat is dat?
en 2 ik heb ook easy cd creator geinstalleerd en daar geeft hij aan bufferunderrun en interne schrijffout dus zit het denk ik niet in nero maar iets waarschijnlijk met windows 98se die ik heb met 192mb,dus misschien wordt je hier iets wijzer van dan dat ik bij nero mijn probleem voorleg

Easy cd creator en Nero samen dat gaat niet goed.
Of je moet een tooltje gedownload hebben, is gratis hoor.
Heb jij pas geleden wat gewijzigd in je computer, nieuwe cd of dvd brander.

Sierras,

Heb je het toevallig ook al geprobeerd met andere cd-recordables ????

Mogelijk ligt het aan de cd'tjes :8-0:

Remy

cd branden

puppie,

Ik heb toevallig geen recordables cd's en de cd's van sony hebben voorheen ook zijn werk gedaan en philips heb ik nog nooit problemen gehad in het verleden.En als deze 2 merken het niet doen bij 2 verschillende software brandprogrammas dan lijkt me dit niet voor de hand liggend!

Sierras,

In je laatste aantwoordt heb je het over de merken cd's.
Dit is niet een antwoordt op mijn vraag maar op die van Remy.
Dat is geen probleem maar kun je nog wel een antwoordt geven op mijn vraag. en dan bedoel ik de vraag over het samen laten draaien van de twee programma's. Hoe heb jij dat geregeld.

cd branden

puppie,

Easy cd creator en nero 6 kan ik onafhankelijk laten draaien op mijn computer zonder storingen/foutmeldingen op windows 98se.
is dit voldoende beantwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan