cd branden voor eerste keer

• Onderwerp starter Onderwerp starter ism
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ism

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
ik heb een brander gekocht ik wil muziek branden heb gedaan maar hij speelt alleen op pc muziek , al sik op andre cd speler laten spelen geeft aan op desply no dsik dus hij leest hem niet wie kan me helpen ?

Waarmee brand je? Heb je wellicht een data cd gebrand met mp3's en niet gekozen voor een audio cd

ik heb met real player gecopieert op cd , maar probleem is ik wil overzetten op wav met nero 6 met deepburner en cdburnerxp gaat niet ik weet niet of nog software nodig is........ dat is eerste keer voor me

dit geef aan ner6 . sorry , the internet datbase does not contain information about this particular CD al sik wil over zetten naar wav

Waarom wil je muziek overzetten op wav?

Wat voor een bestand is het nu?

omdat speelt niet op normaal cd speler alleen op pc iemand zei moet over gezet , ik heb geen ideen en ik weet niks van muziek branden daarom plaats ik hier mijn vraag om beter uitleg

Welke extensie hebben de bestanden nu? Als dat mp3's zijn kun je middels Nero daar een audio cd van maken

Werk je toevallig met Windows XP, dan zou het met de interne brandsoftware van Xp ook kunnen.

ja ik werk met windows xp , waar kan ik bdanstofware vinden zo iets heb nooit van gehoord , i dacht brandstof hoord bij de zautos haha

rechts klikken op je mp3 tje kies kopieren naar kies je brander :)

Inderdaad zoals Gekky29 het aangaf.
Klik met rechts op een mp3 bestand > kies voor "kopieren naar" > kies "cd-rw station". nu wordt het mp3 bestand in de wacht gezet om op cd te worden gebrand. Als je er genoeg hebt(cd vol), dan klik je op de ballon of in verkenner op de cd-rw station. Volg de vensters en let op dat je voor audio cd kiest.

Let op,
er kunnen ongeveer 15 tot 20 nummers op een Audio cd gebrand worden.

nog steeds niet als ik een bestand slepen naar lay_outvenster krig ik deze melding , the format i s not supported .

Je bestanden zijn mp3 en je hebt nero. Kies dan voor audiocd en Nero zet ze automatisch om

dat doe ik ook toch kreeg ik deze melding , heb ik niet ondersteuning programma niet nodig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan