cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloody.mary

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Betweters,

Ik wil data van de orginele cd-rom via nero als image op mijn harde schijf "branden'' / kopieeren om daarna een kopie te branden.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Waarom kopieëer je de inhoud van de cd niet eerst in de verkenner naar een nieuwe map, om hem vervolgens met nero te branden?

Groet

Arno

Als ik een advies mag geven, moet je Alcohol 120% nemen om je cd`s te kopieren.
Met dit programma kan je werkelijk alles, dus ook beveiligde software kopieren, zelfs playstation cd`s en dvd`s kan je er mee kopieren.
Wat betreft PC spellen, je kiest gewoon de optie PC beveiliging, en voila je hebt een 1 op 1 kopie.
Nero is een mooi programma, maar lang niet zo goed als Alcohol 120%.
Trouwens als je ondersteuning nodig hebt met Alcohol, stuur je gewoon een mailtje naar hun support service, en meestal heb je antwoord binnen 24 uur.
Of je nu de volledige versie hebt, of de probeer versie, dit maakt niets uit, ze helpen je altijd.

Groetjes en succes,

Ron

Bedank voor de reaktie ,

Direkt van de kopie vanaf de harde schijf branden is het eerste wat ik probeerde, en lukte niet, waarom niet, geen idee.

Inmiddels is het me gelukt om een Bin en cue bestand te maken, maar is inmiddels 850 mb geworden, dit is nu niet meer op een rom te branden van 800 mb. Overburn is out of te question.

Goede tip van alcohol 120%
Prima programma maar het is nog steeds gelukt, na 6 cd roms te hebben misbruikt wordt het nu een sport om het te voor elkaar te boksen.

Voor spellen kun je pc beveiliging als optie selecteren melde Ron, kan dit ook met data dan?

Bedankt.

Hoi,

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt???
Als je een originele cd in je drive doet, en de optie kopi wizard kiest, wordt automatisch je cd weg geschreven naar harddisk, met de bestandsnaam (bin+cue).
Als je daarna de cd brand, moet die altijd passen op een cd, en hij kan nooit groter zijn dan 800 mb.
Heb je wel de instellingen van alcohol goed staan??
Ik gebruik voor het kopieeren, nooit een ander programma, en tot op heden heb ik nog geen problemen gehad.
Ik kopieer ook met alcohol originele Playstation 2 DVD`s, en die werken altijd op mijn omgebouwde Playstation 2.
Ik heb in het verleden Nero gebruikt, maar met dit programma lukt het niet om originele software te kopieeren.
Kijk anders een bij www.gamecopyworld.com , daar kan je eigenlijk alles vinden wat je zoekt omtrent cd brand software.

Ik hoop dat je er zo een beetje uitkomt.
Ik weet niet wat je allemaal wilt kopieeren, maar anders moet je het programma gamejack eens downloaden.
Met dit programma kan je zien wat voor een kopieerbeveiliging er aanwezig is op je originele CD, en hoe je hem moet kopieeren.

Groetjes,

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan