cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan wordt het apparaat fysiek ook niet herkend. Heel vreemd. Dan kan het in de aansluiting zitten of een optie in het Bios.

Als je de pc opstart zie je dus ook niet de cdrom voorbij flitsen.

Heb je de pc niet verplaatst of zo? Zitten alle kabels goed aangedrukt?

Ik denk dat jij eens met een kruiskop-schroevedraaier aan de gang moet. PC open maken.
De stekkertjes van dat ding er uit halen en weer er in doen. Goed aandrukken.

Ik weet niet of het bij oudere branders andersom kan, maar het roze streepje op de lintkabel moet wijzen naar de kant van de voeding (die stekker met 3 draden die je ook in de cd speler doet)

dat had ik zelf al gebrobeerd maar dat haalt niets uit
ik word exht gek van dat ding
groetjes marjan

En Marjan, zijn er nog ontwikkelingen?

Je bent niet de enige met problemen: Lees hier allemaal op zoek naar de driver die jij van Tanja hebt :) maar ja, zij zoeken de driver en jij de brander. Een succesnummer schijnt het niet te zijn in ieder geval gezien alle reacties.
Echt heel erg duur is een nieuwe brander niet.

Help!!

Ook ik worstel met hetzelfde probleem als Marjan. (met de Philips CDD 4801/65)
Mijn Pc heeft hem wel in apparaatbeheer staan, maar inderdaad met een uitroepteken.
Als ik op zoek ga op verschillende sites kan ik een zipprogramma downloaden en bij het openen en opstarten zegt ie dat de Rom-drive er niet is....:mad:
Ook heb ik het al gewaagd de kast met een kruisschroeverdraaier te openen, de stekker los gekoppeld en weer goed aangesloten...Helaas zonder resultaat...
Ditzelfde geld trouwens ook voor de DVD-Rom van het merk Pioneer DVD-115BB.
Radeloos wordt ik ervan...

Enige wat ik me kan laten invallen is dat ik met het verwijderen van bepaalde bestanden via CCleaner, crusiale bestanden ook heb verwijdert....Maar dat zou dan toch op te lossen moeten zijn met een driver-installatie....

Wie oh Wie kan mij helpen?:confused:

Groetjes Heaven

Als je een vermoeden hebt dat het aan de crusiale bestanden ligt, dan zou je nog een systeemherstel kunnen proberen. Tenmiste, als hij het daarvoor wel gedaan heeft.

Als het niet werkt, dan zou ik als ik jou was even een nieuwe vraag stellen, aangezien dit topic een paar jaar oud is. Op die manier kijken er weer een heleboel nieuwe mensen naar je vraag en is de kans op slagen groter.

Succes!:)

Laatst bewerkt:
@HeavenLeigh: Je hebt een vraag gesteld in een topic uit 2005.
Dit heet Topic stelen, en is niet toegestaan bij HelpMij.
Deze laatste 3 posts zullen worden verwijderd.

Ga verder in je eigen topic over dit probleem:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=329478

slotje4tk0.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan