cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

violet

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Hallo
Misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb sinds kort een andere computer met dvd brander.
Nu wilde ik mijn eerste cd branden met Nero maar halverwege stopte hij ermee.
Nog een keer geprobeerd en nog een keer maar iedere keer stopt hij halverwege.
Het duurt dan minstens 10 minuten voordat ik weer iets kan doen, hij slaat helemaal vast en daarna aangeeft dat het een fout is
Iemand enig idee. ik ben echt een leek op dat gebied, bedankt alvast
Ik heb windows xp

meer info is gewenst
zo als nero versie nummer .
heb je nero al eens geupdated naar laaste bekende,
versie kan je gratis downloaden van www.nero.com
doe je nog wat anders er me onder het branden ?
heb je andere cd media geprobeerd ?

Ik heb inderdaad de update van Nero gedownload ik heb Nero 6, bij Nero stopt hij bij 22 procent, ook na de update.
Ik heb het ook via het windows menu geprobeerd maar hij dan en zegt er is een fout opgetreden en stopt ermee.
Het lijkt wel of het aan de cd brander ligt maar ja ik heb daar geen verstand van, maar Nero doet alles wat ie moet doen, ik heb ook al verschillende cd's geprobeerd en ook verschillende dvd's maar het lukt niet, rara

hmm zit toch iets niet goed
ok doe het volgende.
1 uninstall nero helemaal
dan herinstalleer je nero weer + de update die je had gedownload.
ook zou ik zegen probeer een andere cdr kan zijn dat je brander de sc media niet,
goed ondersteun

Oke ik heb gedaan zoals je geschreven hebt maar helaas zonder resultaat.
Weer precies hetzelfde, ik heb nog even een andere dvd gehaald bij iemand maar nee hoor, hij stopt weer.
Nog meer ideeën??

is het nu een cd of dvd nu is het wat onduidelijk geworden ?
als je een cd brand moet je em ook op cd zeten in nero doe je een dvd dan op dvd zeten.
anders kan dat al de oorzaak van dat raare probleem zijn namelijk :p

sorry ik bedoel cd, ik heb nl ook een dvd geprobeerd en natuurlijk heb ik hem toen wel op dvd gezet