CD-branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ging voor het eerst muziek branden van Windows Media Player op een CD-R schijfje maar het branden blijft steken op het eerste nummer met de mededeling, controle wordt uitgevoerd.
Ik sla de nummers op in Windows Media Player, dat staat er op de lijst van nummer bovenaan klaar om te branden dan klik ik de bovenste aan dan krijg ik de melding bij het eerste nummer met de mededeling, controle wordt uitgevoerd en daar blijf die mededeling staan zonder dat er wat gebeurd.
Geen Fout-Melding

Laatst bewerkt:
Met welk brand progr. gebruik je en krijg ook een fout melding.

dikie zei:
Geen Fout-Melding

Deze toevoeging kun je beter als antwoord in de post zetten, aangezien niemand daar een melding van krijgt en dus niemand kan zien of je al een antwoord hebt gegeven. Dan moet men echt alle vragen terug gaan lezen en dat is niet te doen:)

Ik sla de nummers op in Windows Media Player, dat staat er op de lijst van nummer bovenaan klaar om te branden dan klik ik de bovenste aan dan krijg ik de melding bij het eerste nummer met de mededeling, controle wordt uitgevoerd en daar blijf die mededeling staan zonder dat er wat gebeurd.
Geen Fout-Melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan