Cd Branden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

appaman

Banned
Lid geworden
29 feb 2008
Ik heb een computer waarbij ik cd-roms kan afspelen. Allemaal geen probleem. Maar dan heb ik toch nog een vraag. Ik heb geprobeerd wat te branden terwijl ik niet eens weet of er een brander bij is. Ik heb gewoon gebrand. Dat heb ik zo gedaan:

Ik kopieerde een muziek en plakte het bij de cd. Daarna deed ik bestanden opslaan. Er staat ook dat alle bestanden zijn opgeslagen. Maar als ik hem in een Cd-speler zet lukt het niet om af te spelen. Maar op de computer waar ik hem heb gebrand lukt het wel.

Kan iemand mij duidelijk maken. Of ik nou wel of niet een brander heb.

Alvast bedankt.

Grtz. Appaman

vraag 1:heb je wel een brander??

vraag 2 zoja heb je als mp3 gebrand en kan die cd speler dat niet aan?waarschijnlijk dit dus
ik ga er vanuit dat je dat dus op een andere speler geprobeerd hebt?

Er staat op de cd-rom speler het volgende:

Compact Disc
Recordable
ReWriteable

Nou wil ik weten of dit een Brander is. Want op me computer kan hij de inhoud van de cd wel lezen maar op een cd-speler niet !

Er staat op de cd-rom speler het volgende:

Compact Disc
Recordable
ReWriteable

Nou wil ik weten of dit een Brander is. Want op me computer kan hij de inhoud van de cd wel lezen maar op een cd-speler niet !

ja denk dus dat die speler geen mp3 ondersteunt

Met Nero branden dan Want die zet het om naar leesbare CD bestanden al is het zo dat als je de juiste wg met Windows bewandeld dat ook zo is.

Zolang je het niet als data brand wel. Dus wel kiezen voor "MUZIEK CD" !!

Ja kent iemand een ander prgramma dan Nero. Nero is niet gratis. Ik heb het liefts een gratis programma. Maar wel een programma die automatisch intialiseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan