CD branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter a1mat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Hallo Lezers

Het downloaden van muziek gaat goed en ik heb dan de muziek in een bepaalde map opgeslagen. Ik werk op dit moment met "Frostwire" maar ik heb problemen als ik de gedownloade muziek op CD wil branden.
WMA bestanden lukt helemaal niet en dan krijg ik de volgende melding:
Om de beveiliging van uw PC te verbeteren heeft Internet Explorer deze web pagina beperkt in het uitvoeren van scripts of Activex- besturings elementen, die mogelijk de toegang verschaffen tot uw PC.
MP3 bestanden lukt regelmatig wel maar ook heel vaak niet en dan krijg ik de melding: Het bestands format wordt niet ondersteund.
Kan mij iemand helpen om deze problemen op te lossen zodat het toevoegen van de bestanden naar het venster van Nero wel lukt?
Ik werk dus met Nero en zelfs als ik kies voor MP3 cd branden lukt het niet en ook als ik kies voor WMA cd branden lukt niet.

Bij voorbaat dank
Met vr.gr. Math

Als je het vertrouwt kun je op de informatiebalk klikken, en dan klikken op geblokkerde inhoud toestaan

Hallo Helogat
Welke informatie balk?
Waar kan ik die vinden? In het venster van Nero?
Gaarne wat info

Groetjes Math.

De informatiebalk is een balk in IE die beveiligingswaarschuwingen weergeeft.

Hierop moet je klikken.

Het volgende staat in die balk
Om de beveiliging van uw PC te verbeteren heeft Internet Explorer deze web pagina beperkt in het uitvoeren van scripts of Activex- besturings elementen, die mogelijk de toegang verschaffen tot uw PC.

Edit:
Meer info:
http://support.microsoft.com/kb/843017/nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan