cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

krista

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2003
help,

een kennis van mij heeft mijn computer geformateerd en nu ben ik mijn cd creator kwijt.
via een andere kennis heb ik dat programma geinstalleerd maar nu al sik cd's wil gaan branden krijg ik steeds de boodschap : there are no supported
recorders available ensure that you cd recorder is powered and all cables are properly connected???
Nou en dat heb ik gedaan maarr nog steeds kan ik niet opnemen.
wie weet wat het mogelijke euvel kan zijn ik weet het niet meer,
dank je wel,
krista.

dat komt waarschijnlijk doordat,
degene van wie jij een copy hebt de cd bij een
cd brander heeft gekregen en de cd creator daarvoor gemaakt is dus daarom herkent hij je brander niet

Nou je bent nooit te oud om te leren maar hier heb ik nog nooit van gehoord! cd creator is toch software? die kan je toch op elke pc zetten?

Geplaatst door seeburg100
Nou je bent nooit te oud om te leren maar hier heb ik nog nooit van gehoord! cd creator is toch software? die kan je toch op elke pc zetten?

Ligt aan de cd creator als je die bij een cd brander krijgt is het mogelijk dat de fabrikant een beveiliging inbouwd zodat je die alleen met hun brander kunt draaien

hoi kawouter,
ok begin weer hoop te krijgen door jou
maar wat ik niet begrijp is...
ik heb voorheen ook altijd cd creator gehad tot veel genoegen, hoe kan het dan dat hij het nu niet doet??
dank je wel,
krista

personal message

hoi kawouter,
waar kan ik je personal message vinden????
dag
kris

Je personal berichten kan je vinden onder je profiel..

Geplaatst door krista
hoi kawouter,
ok begin weer hoop te krijgen door jou
maar wat ik niet begrijp is...
ik heb voorheen ook altijd cd creator gehad tot veel genoegen, hoe kan het dan dat hij het nu niet doet??
dank je wel,
krista

had je toen ook een kopie van hem?

Krista,
Als er geformatteerd wordt is dat je schijf.
Dan zou je dus alles kwijt zijn op je schijf.
Of die kennis heeft een cd geformatteerd.
Wat ik uit jouw verhaal lees is dat het systeem de recorder niet kan vinden.
Er wordt n.l. iets gemeld van:there are no supported recorders available ensure that you cd recorder is powered and all cables are properly connected???
Is je recorder wel aangesloten en zitten de kabeltjes goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan