cd draait rond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skitty

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Hallo...

Ik ging zo net tomb raider spelen... ik deed gewoon de cd-rom in de cd-rom speler en na een tijdje had ik geen zin meer in het spel en stopte ik... Ik deed de cd-rom speler weer open en de cd draait gewoon heel hard rond:shocked: dat was gewoon freaky... want dat hoort toch niet... ik zette mijn vinger op de cd... en nu zit er wel een grote kras op over de hele cd maarja... dit is gewoon raar... want hij hoort toch niet heel snel te draaien... hij draaide net als bij een playstation... maar het was echt raar... want toen ik de cd-rom speler dus open deed... ging dat laadje open en toen draaide die cd-rom echt vet snel...:shocked: weet iemand hoe dit kan? (de laatste tijd doet mijn cd-rom speler raar... hij gaat automatisch open als ik de pc opstart):confused:

Als dat vaker gebeurt, zou het wel eens kunnen zijn dat je speler zijn beste tijd heeft gehad.

dit is de eerste keer dat het is gebeurt enne... ik durf nu geen cd's meer in dat ding te doen... en ik heb die pc pas 1,5 jaar ofzo:eek: maar okee... maar ik vin het nog steeds freaky... want hoe kan die cd nou zo hard draaien:shocked:

na mij weten draai die altijd keihard rond het label is zo ook niet telezen.
het lijk me ook niet zo slim om zommar je viger ergens in te steken de volgende keer,
kan je er een minder heben de meestec droms zijn vlijmscherp.

ik stak m'n vinger er niet in... ik drukte dat knopje in en die cd kwam naar buiten en hij draaide nog vet hard rond dus ik dacht wat is dit nou en ik zette mijn vinger op de cd:confused:

Zodra de lade van een CD speler opent, stopt het draaien altijd.
Dus gewoon even uit laten draaien en daarna kan je zonder beschadigen een CD er uit halen.

Hopen dat het geen 35 graden wordt deze zomer, want dan zal je misschien wel een paar vingers kwijt raken als je de ventilator een keer uit het stopkontakt haalt.

haha... maar dit is dus gewoon normaal?:shocked: ... nee toch... normaal als je de lade van cd speler open doet hoort de cd toch gewoon stil te staan:confused: ... maar ik ga in ieder geval geen cd's meer in dat ding doen tot dat er naar gekeken is:shocked:

Nou hier gebeurd het regelmatig dat als ik de lade opent, de CD nog op volle snelheid draait.

okee:eek: ... dus het is gewoon normaal... okee... maar toch vertrouw ik et niet helemaal... want mijn cd speler doet een tijdje al heel verdacht...:confused: maar morgen bel ik wel een helpdesk ofzo:rolleyes:

Prima :thumb:

Maar vertel hem niet dat als je de lade opent dat er wel eens een CD nog op volle toeren draait.

Maar vertel dan de andere verdachte dingen ;)

Als je het niet meer vertrouwd;

Een nieuwe DVD-Brander met DL ondersteuning kost maar 30 euro;)

zo handig... en goedkoop... maar dat is toch wel een goeie dan?:eek:

Merk + Type en de winkel zal de TS beter helpen vind je ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan