cd drive start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

cimda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Berichten
2
laatst had ik een legale cd van de Digros in mijn drive gedaan en toen startte de com automatisch steeds opnieuw op zonder de cd te spelen.
Maar sindsdien pakt hij helemaal geen cd meer en zodra er een cd ingaat start ie opnieuw op. Gevolg, kan geen cd's meer branden en afspelen.
Heb geen virus op mijn com, heb ik met diverse scanners geprobeerd.
Heb al van alles geprobeerd.
De 2 drives uit gezet en losgekoppeld en opnieuw aangesloten, nog steeds probleem.
Met de zelfde kabel aan de harde schijf gezet, zodat ze in een ander gleufje zaten op het moederboard, nog steeds probleem.
Andere kabels, nog steeds probleem.
Heb nu een windows gedownload op mijn E schijf en wou C laten overschrijven daardoor, maar het blijkt een oudere versie te zijn dus dat wil niet lukken. voordat ik C ga formatteren, wil ik uitproberen of die op E het wel doet en wil ik hem op D laten installeren via de opstart diskette, maar dat krijg ik de melding weer dat het niet via DOS kan.
Zoals jullie kunnen zien ben ik een best wel een leek op het computer gebied en heb ik alles mezelf maar een beetje aangeleerd en dat voor een vrouw van 46, wie doet me dat na.
Maar kom er nu iet meer uit. Wie wil me in duidelijke en eenvoudige taal uitleggen wat ik nog meer kan doen?
 
Probeer eens een andere cdrom speler en kijk wat de pc doet als je er een cd in stopt
 
Ik heb er al 2 in zitten en alletwee doen ze het niet, ook niet apart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan