CD Drive werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter joe0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joe0

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2013
hoi,
ik heb een Acer Travelmate (welke precies kan ik niet zeggen, kan ik niet vinden)
ik heb eigenlijk een windows 7 maar ik heb een test versie gedownload van windows 8 gedownload en geïnstaleerd.
nu zit ik alleen sinds kort met het probleem dat hij geen cd's meer draait ik hoor wel nog een tikken.
wat ik ook gecontroleerd heb is dat het spel wat ik wilde spelen op windows 8 gespeeld kan worden.
wat ik ook gedaan heb is een andere cd erin gedaan, die deed het ook niet (waarvan ik niet weet of die op windows 8 kan draaien)

weet iemand de oplossing...

groetjes joe

Als je Win 7 terugzet en het ding werkt nog niet, dan is íe dus kaduuk.

ik heb de win 8 versie toen gedownload. ik heb er geen cd van gekregen laat staan dat ik een externe USB DVD speler heb.
ik heb de win 8 versie nog 78 dagen

Je schrijft in je startbericht dat je 7 hebt. Dan heb je dus een key van 7 en dus kun je 7 installeren. De CV / DVD van 7 kan je wel ergens lenen als je die niet hebt. Wat de externe speler betreft. Misschien even creatief zijn en in je omgeving rondvragen?

de bestanden die moeten staan staan erin. heb ik na gekeken. en ik wil het eigenlijk niet verwijderen en dan nieuw erin zetten. dat risico wil ik niet lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan