CD drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appelboom

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Hoi ik had nog een vraagje, als ik een cd in mn cd drive stop leest hij ze soms niet.. Soms leest hij ze na de cd er 20x opnieuw in te doen, sommigen leest hij meteen, sommigen nooit. Het ligt waarschijnlijk niet aan hoe vuil ze zijn want het komt ook gewoon voor bij nieuwe cd's ;)

- Ga eens naar Deze computer - rechtsklik op drive waar op dat moment '' een niet te lezen '' cd inzit en kies voor Verkennen. Nu zie je de inhoud van de cd.

Laatst bewerkt:
niet waar ;) als ik zeg dat hij ze niet leest, leest hij ze ook werkelijk niet:thumb:

Hallo

Je vermeld geen typenr/model of ouderdom :eek:

Meestal is het voldoende om de leesoptiek zuiver te maken :)

Hoe de leesoptiek zuiver maken heb ik reeds ettelijke malen aangehaald , en ik wil niet in herhaling vallen ...

Peter

Laatst bewerkt:
niet waar ;) als ik zeg dat hij ze niet leest, leest hij ze ook werkelijk niet:thumb:

Nou sorry hoor, sommige mensen denken dat hun cd/dvd niet wordt gelezen, maar soms ligt het gewoon aan de AutoRun instellingen, dat ze geen melding krijgen.:(

Goh, ook windows vista misschien??????

Herken dit probleem dus ook. Sinds kort geeft mijn pc dus ook problemen met het lezen van cd's / dvd's. Als ik een dvd of cd in de speler doe, dan krijg ik dus niet meer de melding zoals gewoonlijk hoe of ik de dvd of cd wil gaan afspelen. Autorun doet het op eens ook niet meer.Ga ik naar mijn computer dan krijg ik wel te zien dat er een dvd of cd in zit, klik ik er op met mijn rechtermuisknop en wil ik hem openen dan loopt mijn pc vast, of ik krijg een schermpje te zien dat ik er een blanco cd in heb. (En dat bij een origineel in de winkel gekochte dvd).

Zowel bij mijn NEC DVD RW ND3520 AW brander als mij mijn Hl-DT-ST-DVD-ROM GDR8161 heb ik nu dit probleem. Hij ziet ze wel maar doet er niks mee.

Kan ook wel gewoon cd's of dvd's branden en dan lukken ze ook nog!!! Maar afspelen op mijn pc wil dan weer niet. Volgens mij word dit probleem door Vista RC1 veroorzaakt. Want krijg zo langzamerhand steeds meer problemen met mijn pc.

Hoi !

Vista RC1 was een test om de laatste kinderziekten uit Vista te halen !

Levert inmiddels wel meer problemen op, die in de definitieve versie verholpen (zouden) zijn.

Dus: 2 weekjes wachten, dan ligt de echte Vista in de winkel.

Aan RC1 ga ik althans niet meer zitten sleutelen.

Greetz,

Harry.

Volgens de gegevens die de verkoper van mijn vaste pc winkel heeft zou Vista vanaf 19 januari te verkrijgen zijn in. Morgen dus!

Hoi !

Voordat je naar de winkel holt en een hoop geld neerlegt zou ik even afwachten wat de ervaringen van anderen ermee zijn

Trouwens, Nederlandse versie (Ultimate) draait hier al drie weken, hoor.

Totdusver redelijk.

@MOD: Is zonder activatie 30 dagen legaal te gebruiken.

Greetz,

Harry.

Was ook echt niet van plan om hem direct te kopen hoor. Kun je die probeer versie dan gewoon bij Microsoft downloaden?

Was ook echt niet van plan om hem direct te kopen hoor. Kun je die probeer versie dan gewoon bij Microsoft downloaden?

Een probeer versie van een Besturingssyteem is er niet.
Of gratis of direct betaald. En met downloaden haal je meer narigheid enz. binnen, dus gewoon kopen als je er zin in hebt.
XP voldoet nog een hele lange tijd.

Hoi !

Zover ik weet niet legaal te downloaden, maar als je 'm krijgt (zonder aktiveringskode) kun je 'm 30 dagen zonder beperkingen gebruiken.

De Vista DVD's zijn nl.voor iedere Vista-versie hetzelfde, slechts de code maakt het verschil welke versie uiteindelijk geinstalleerd wordt.

Zonder code kun je dus de versie die je wilt installeren en 30 dagen gebruiken !

Verdere mogelijkheden zijn hier onbespreekbaar, maar je hebt vast google ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan