CD/DVD brander brand wel maar windows leest niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

Ik wilde de afgelopen dagen een iso file branden. Ik heb nu al 3 cd's verknalt met zowel Nero, Windows en Alcohol. Iedere keer is het brandproces goed verlopen, maar zodra ik de cd er opnieuw in doe ziet windows een lege cd. Op de cd zelf zie je dat er wel degelijk iets op gebrand staat. 1 keer gaf hij aan dat er een ongeldige win32 .......was aangetroffen. Helaas heb ik niet meer de exacte tekst van die melding, maar misschien weet iemand waar mijn probleem aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen. Een ISO bestanden cd met mp3 bestanden brand hij overigens wel en dit wordt ook gelezen door Windows.

Laatst bewerkt:
oplossing

hallo,
ik denk dat het eerder aan jou windows ligt er zal vast en zeker ergens een fout in zijn gemaakt iedereen weet inmiddels dat windows zichzelf kapot maakt
miss kan je windows er opnieuw opgooien of zet het opeen dta stick en brand het op een andere pc dan weet je of het aan juo pc ligt of niet

sergej

hallo,
ik denk dat het eerder aan jou windows ligt er zal vast en zeker ergens een fout in zijn gemaakt iedereen weet inmiddels dat windows zichzelf kapot maakt

sergej

Geen idee,
VERTEL!

Hallo !

@Sergej: Ik voel me niet te oud om te leren, dus graag een uitleg !

@ArTheMan: tip: gebruik es re-writables tot je het probleem boven water hebt.

Brand dan es opnieuw je file met Nero en zet een vinkje bij: verifieeren.

Als er wat is misgegaan krijg je dan een foutenrapport, dat kun je hier even plaatsen zodat we wat zinnigs kunnen zeggen over je probleem !

Greetz,

Harry.

Hallo !

@Sergej: Ik voel me niet te oud om te leren, dus graag een uitleg !

@ArTheMan: tip: gebruik es re-writables tot je het probleem boven water hebt.

Brand dan es opnieuw je file met Nero en zet een vinkje bij: verifieeren.

Als er wat is misgegaan krijg je dan een foutenrapport, dat kun je hier even plaatsen zodat we wat zinnigs kunnen zeggen over je probleem !

Greetz,

Harry.

niet iedereen heeft een cd rw en dat duurt veel te lang en meestal kan je niet zoveel hallen uit een windows foutrapport
daarom beacht ik installeer win xp opnieuw en gebruik data stick om t eback-uppen

Geen idee,
VERTEL!

als je een prog installeerd op windows dan krijg je dll bestanden erbij
als je de prog er af haalt blijft er wat over en dt kan in verwarring worden gebracht in windows of foutjes
als je windows opnieuw installeerd en scant met noron system works dan heb je al uit het niets foutjes soms onherstelbaar

Wanneer je stelt dat Norton(ik neem aan dat je dat bedoelt met noron), zaligmakend is, heb je het misschien bij het rechte eind, maar nog snap ik je uitspraak van hiervoor totaal niet.
Maar we dwalen een beetje af van het topic.

Wanneer je stelt dat Norton(ik neem aan dat je dat bedoelt met noron), zaligmakend is, heb je het misschien bij het rechte eind, maar nog snap ik je uitspraak van hiervoor totaal niet.
Maar we dwalen een beetje af van het topic.

nee ik bedoel NORTON SYSTEM WORKS
sorry was mijn typ fout
controleerd het systeem op fouten
ja we dwallen inderdaad af

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook eens even geprobeerd.
En laat ik nu hetzelfde hebben!
Hier hebben we de hulp van James 007 bij nodig.
Ik zal hem even mailen.

Hoi !

Ik ga het dan zo ook maar even proberen, maar totdusver heb ik er nooit problemen bij ondervonden.

Laat het zo weten,

Greetz,

Harry.

hallo,
sergej

Denk dat niemand weet, dat windows zichzelf kapot maakt:confused: , wat een onzin zeg, als je hem goed onderhoud en schoon houdt, gaat hij jaren mee, zoals waar ik hier op werk, vanaf 2001.

Maar ja, broodjes aap zijn lekker.:rolleyes:

Hoi !

Zojuist een ISO-DVD gebrand met NERO 7 Premium (DVD+RW, 4 x), en het werkt nog steeds prima. Ik heb er wat verschillende bestanden opgezet, maar Windows ziet alles eropstaan hoor.
CD'tje idem.

Dus wachten we op James 007, want ik heb geen idee waar het aan ligt.

Tja, dat wordt even wachten, want die zit op school nu.
Maar eeeh, ik heb geen haast :D

Denk dat niemand weet, dat windows zichzelf kapot maakt:confused: , wat een onzin zeg, als je hem goed onderhoud en schoon houdt, gaat hij jaren mee, zoals waar ik hier op werk, vanaf 2001.

Maar ja, broodjes aap zijn lekker.:rolleyes:

Eigenlijk moeten we op dat soort opmerkingen niet eens meer ingaan.
Als hij/zij denkt dat dat zo is, vraag ik mij af waarom hij/zij dan nog niet met een Apple werkt.
Toch?

Ik ken hier niet meer van dan jullie hoor. En nee ik zit niet meer op school, ik heb examens en ben net terug.

Verder, zit de gebrandde cd in je leesdrive of in je schrijfdrive? Of is dat dezelfde? Probeer eens in de andere te lezen.

Als dat niet lukt, gaan we over op het magistrale plan B. :D
(dat ik straks ga bedenken)

James :)

En nu maar hoepen dat die examens goed zijn gegaan.

Enne, niet zo bescheiden, je bent de meester van het branden..........................

Kom op met dat plan!:D

Je zou hem eens kunnen bekijken met Isobuster, of er inderdaad iets opstaat.

Over die melding, daar zou je deze patch voor kunnen proberen.

Wordt de schijf wel in een andere comp gelezen? mocht ik dat gemist hebben!:o

Enne, de schijf wordt wel als image gebrand? voor de zekerheid.:rolleyes:

Raar probleem, maare in welke ISO versie heb je hem gebrand? ISO 9660, versie 3 is niet uit te lezen, in DOS, b.v., maar misschien dat het omgekeerde ook van toepassing is, vandaar die melding, misschien.

Zoek maar eens op UDF, er is daar voldoende over te vinden.

Nero brand default, ISO9660, Joliët, in modus 1, die werken overal, en als je de beperkingen niet verzacht, zijn die overal leesbaar, maar ook met die beperkingen, kunnen ze vaak wel gelezen worden, de lengte van het aantal tekens etc.

Maar ja, die UDF heeft met DVD video's te maken, weet niet of het daar ISO's van zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan