CD/DVD Emulatie Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Na het installeren van het spel Far cry krijg ik bij het opstarten van het spel de volgende melding :Cannot locate the CD-ROM

CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and restart the game.

Welke software is dit en hoe kan ik het uitschakelen. Heb begrepen dat dit brandprogramma's zijn. Ik gebruik Nero en clone cd

Groetjes

het kan zijn dat clone cd een virtual cdrom drive er bij gezet heeft en dat deze bedoeld wordt.

met een virtueele drive kun je image files zoals bv bin en cue en iso files afspelen/ installeren enz zonder de bestanden daadwerkelijk te hoeven branden.

Hoe kan ik zien of ik er een heb, zie in de Windows verkenner niets terug. Hoe kan een virtuele drive verwijderen en mijn spel spelen.

als er een virtueele drive is dan zou ej die moeten zien in windows verkenner.

Zit nu niet achter eigen pc, maar wat kan ik doen als ik wel een virtuele drive heb, en wat kan het zijn als het geen virtuele drive is.

ik weet niet of je in clone cd de virtual drive kan uitschakelen ( heb clone er niet meer opstaan hier ) en aj als je geen virtual drive hebt ??? goeie vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan