CD/DVD speler niet meer beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farbak

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Berichten
198
Windows 8.1 Pro

CD/DVD speler staat niet meer in Computer en kan als zodanig niet meer gebruikt worden.
 
Probeer de driver eens te verwijderen in apparaatbeheer en start de computer daarna opnieuw op.
 
Geef dan eens wat meer informatie, aan de hand van dit kunnen we ook niet meer vertellen....
 
Wat voor informatie ?
Ik heb eerst een ander probleem.
Blauwe pagina met automatisch herstellen. De PC is niet goed opgestart.
Keuze uit opnieuw opstarten. Werkt niet. En geavanceerde opties. Vele opties werken niet en bij sommige wordt toegang geweigerd omdat ik niet als administrator sta geregistreerd. Vreemd want ik ben de enige gebruiker.
 
Als je andere problemen hebt, zoals je nu omschrijft, kan je denk ik beter daar een losse vraag voor aanmaken zodat je daar voldoende reacties op krijgt. Nu zijn de echte problemen, waardoor je dus nu je pc niet kan opstarten, niet direct duidelijk vanuit de vraag en mensen nemen vaak niet de tijd om helemaal naar onderen door te lezen.

Dus mijn advies: maak daar een nieuwe vraag voor aan. Dan komen de cd/dvd-speler problemen later.
 
Die vraag is al aangemaakt. Wordt niet op gereageerd. Kan deze computer dus niet gebruiken.
 
Tja, je geeft ook nergens een antwoord waar helpers wat mee kunnen, ook in je andere topic niet, lees m'n sig eens.
 
Is mijn probleem niet duidelijk ? Ik kan mijn PC niet opstarten en kan dus ook niet aangeven wat voor moederboard ik heb. Het is een I7, 16gb, 3 terrybyte PC, Windows 8.1 Pro .
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/856193-PC-is-niet-goed-opgestart
Vertel eens wat meer over de pc/laptop en de aanleiding voor het blauwe scherm want dit is wel erg weinig info.
Merk e/o type???
Wat is het merk/type van de pc en hoe oud is hij?
Pas gekocht in een winkel enz.
Is het een laptop of desktop en heb je Windows 8.1 pas geïnstalleerd of ge-upgrade vanuit een andere versie van Windows?
Het probleem is niet duidelijk als je niet op alle vragen die er zijn antwoord geeft.
Het is een I7, 16gb, 3 terrybyte PC, Windows 8.1 Pro .
Dit soort informatie is totaal onbelangrijk voor je problemen.

Je hebt je vraag de status opgelost gegeven zie ik, wat ik erg jammer vind want met de juiste info kun je best verder geholpen worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen merk en type. Was een PC van Compustunt. Nu ca. 4 jaar oud. Geupgraded vanuit Windows 7 naar 8.1
 
Je hebt er geen herstel-cd bijgekregen e/o een optie om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen?
 
Ik heb een installatie CD. En ik kan dus de CD speler niet gebruiken.
 
Kijk eens of alle SATA Kabels er goed in zijn. Reageerd de CD speler? Of reageerd ie helemaal niet? Probeer eens de drivers eraf te gooien van de CD speler.
 
Kabels zijn goed aangesloten. CD speler reageert helemaal niet. Ik kom niet verder dan het scherm dat de PC niet goed is opgestart
 
Hmm, als de CD speler helemaal niet reageert is het een hardware probleem. Misschien is ie kapot, aan alles komt een eind.
 
Ik heb een andere CD speler geprobeerd met hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan