cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

MemyselfandiNL

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Hallo ik heb net iets gedownload en er stond cd bij nu zie ik dat het een dvd is en geen cd en ik heb onder geen dvd brander wel een cd brander boven wel maar die heeft geen internet en is ook niet verbonden aan een netwerk (ik heb wel een geheugenstick van 128 mb)nu moet ik dit bestand (een winzip bestand) van 2,70 gb boven krijgen hoe kan dit ? op hoeveel manieren. Is het ook mogelijk om dit in stukke te delen en dan op cd te doen zo ja hoe :D ?

interpunctie??

je kunt de dvd brander naar beneden halen of je hd naar boven, bijvoorbeeld.

sorry, slechte link.
plaats de dvd brander in een lege slot, sluit hem aan met de ide kabel en sluit de voeding aan. let op dat wanneer je twee apparaten aansluit op een kabel het ene apparaat als master en het andere als slave moet zijn geconfigureerd.
asl je er geen vertrouwen in hebt moet je het overigens niet doen hoor...
kan best ingewikkeld lijken als je het nog nooit hebt gedaan.

Je kan je bestand ook in stukken van... laten we zeggen... 120Mb splitsen en die dan 1 voor 1 via je geheugenstick naar boven brengen... stukken handiger als hardware gaan versteken.

Probeer dit programma.

Stel het zo in:
bytesperfile.gif

en probeer eens :)

Er zal ook een klein bat-bestandje bijzitten. Daar dubbelklik je op wanneer alles in dezelfde map op de doelcomputer staat, om zo alles weer bijeen te voegen.

Ik kan je niks garanderen, want er is ook een betalende pro-versie die speciaal gemaakt is voor gigabyte bestanden.. dus misschien werkt het niet bij de gratis versie.

Veel succes :)

Laatst bewerkt:
Ja dat laatste daar was ik naar het zoeken bedankt 007 :thumb: dat van de dvd brander kan k ook wel proberen maar daar zit teveel risico bij en dat moet dan ook nog mogen van mijn ouders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan