cd dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo ik heb een vraag. ik wou mijn cd dvd speler gebruiken en hij deed het niet meer, ik had hem de dag vantevoren nog gebruikt, en nu niets meer. heb de aansluitingen nagekeken waren ok zover ik kan zien. hij loopt wel lampje is ook aan maar gaat na tydje uit ook stopt hij met lopen. heb hem verwijderd en pc laten herstarten hardware gevonden alles ok voor gebruik, krijg ik de melding kan dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd decoder op de computer is geinstaleerd . kan iemand mij hiermee helpen, dank u

Zo te lezen zit deze player in een PC en staat deze vraag dus in een verkeerde groep.

Het lijkt er op dat de leeskop vuil of defect is. De meningen zij hier wereldwijd over verdeeld hoe je zo'n kop schoon kan maken, maar ik gebruik altijd een oorstaafje met 80% alcohol en heb hiermee nog nooit een kop vernietigd.
Als leek kan het een lastig klusje zijn om de CD/DVD uit een PC te schroeven en deze te openen om bij de kop te komen.

bedankt voor de reactie mickeys monkey. dan zal het wel nieuwe kopen worden. als ik de oude eruit haal en ik kijk hoe de aansluitingen zitten dus hoe master zit en slave en doe bij de nieuwe hetzelfde dan moet het toch goed zijn neem ik aan. moet wel zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan