CD geknapt en crack wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansjoerd

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Berichten
45
hallo mensen!

ik heb een tijdje geleden NFS Shift gekocht en gespeelt. Deze deed het perfect op mn laptop. Maar ik heb de cd 1x mee naar school genomen en ik heb nu 3 stukjes cd! (dom om mee naar school te nemen...:S)
Ik heb al een paar cracks gezocht, gedownload maar dan zegt AVG dat het een trojaans paard is, vista zegt dat ik niet de machtiging heb om te openen terwijl ik administrator ben. Wie-O-Wie kan mij helpen?

Mvg, JS
 
het enige dat ik na zeggen is probeer je virusscanner even uit te zetten als je het binne hebt en probeer het dan nog eens.
 
Hoi,

Lijkt mij niet echt handig om de virusscanner uit te zetten hij geeft tenminste als ik zo lees melding van wat denk je wat er gebeurt als je de virusscanner uitzet
 
oke ben het met je eens modag maar cracks worden vaak aangezien voor virussen terwijl sommige dat niet zijn. kijk anders is op
http://blabla/

maar ik denk dat we je verder niet veel meer mogen helpen omdat het hier over een crack gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Weet ik maar je zal net de verkeerde hebben en ja verder kunnen we niet helpen denk ik hij zou hoogstens bij z'n vriendjes kunnen vragen of die er 1 hebben:confused::confused:
 
oke ben het met je eens modag maar cracks worden vaak aangezien voor virussen terwijl sommige dat niet zijn. kijk anders is op
http://blabla/

maar ik denk dat we je verder niet veel meer mogen helpen omdat het hier over een crack gaat

Je geeft aan niet meer te mogen helpen maar je geeft wel een link naar een cracksite? Aangepast dus.
 
ik snap niet helemaal wat je met die crack wilt hoor. Je hebt immers een echte liscentie?
Zorg gewoon dat je een kopietje krijgt van de originele cd, probleem opgelost.

Als je de geinstalleerde game wilt spelen, maar zonder cd (die heb je feitelijk ook helemaal niet nodig) zoek dan gewoon even binnen Google naar een "xxxx" zijn er genoeg van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ m@rio.

sorry voor de link was effe te snel denk ik dat ik nie goed oplette.
nogmaals mijn excuses
 
ik heb ook al verschillende XXXXs geprobeerd maar ze willen niet werken. ik pak ze dan uit, en dan wil ik shift starten en dan zeg ie dat ik de cd moet plaatsen...die in 3 stukken licht.
 
Hoi,


Dan even bij je vriendjes 1 tje lenen zoals madmuppet ook al operde
 
km kameraden hebben geen nfs shift. en ik weet ook niet hoe ik een copietje moet maken
 
bedankt voor je vergeving m@rio:thumb:
misschien een tip voor de ts wacht op een aanbieding. en vergelijk prijzen
 
Al geprobeerd AVG uit te zetten? (resident shield uitschakelen)??

Zoals iemand al zei, het wordt aangegeven met een virus, maar dat is MEESTAL niet zo, dus dat kan je nog proberen. Die vista machtiging kan je gewoon uitzetten, in configuratiescherm.

mvg, Elandlord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan