CD inhoud onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoy,

Ik heb een opstart CD gemaakt met het programma
TrueImage van Acronis. om backups, gemaakt met TrueImage, terug te zetten bij een crash. Werkt perfect.

Maar het vreemde aan de CD is, "er staat niets op" niet zichtbaar tenminste, ook bij eigenschappen staat 0Kb.

Hoe kan de CD dan goed werken?
Ik heb ook 4 diskettes gemaakt voor het zelfde doel
maar daar staan de bestandjes wel op. Werkt ook perfect, al werkt de CD wel gemakkelijker.

Mijn vraag is nu, hoe kan er "niets" op de CD staan, en deze toch als een tierelier werkt, en wat en hoe kan ik dit veranderen.

Maak je verborgen bestanden een zichtbaar en kijk dan nog eens (zal wel niet werken maar toch)

Ik neem aan dat de backup op de pc staat, misschien op een verborgen partitie als je m niet kan zien het kan zijn dat er op de cd alleen een verwijzing staat daarnaar toe en dat dat nog geen kb is, (is maar een suggestie)

Hoy,

De backup Image staat op een computer in een klein netwerkje.

De bedoeling van de CD is dat het back-up programma opgestart wordt.

Als ik op de diskettes kijk, die het zelfde doel hebben
Zie ik de volgende bestanden:

Bootwiz.cfg
Ramdisk.exe
splash.run
Timage 1.bin +2.bin +3.bin +4.bin

Alles bij elkaar 4,98 MB

Ok dan heb ik nog 1 suggestie want ik ben me nu al de hele avond aan het afvragen hoe dit mogelijk kan zijn,
Probeer het programma isobuster eens, even een voorbeeld, ik heb een hele boel cd's met oude software die ik ooit eens heb gebrand als ik dan geen cd's meer had dan pakte ik wel eens wat van die cd's om iets te kunnen branden, achteraf kwam ik er dan achter dat er iets op die cd stond wat ik toch nog wou hebben maar als ik dan in de cdrom speler deed dan stonden alleen nog de bestanden erop die ik het laatst had gebrand die andere waren dan ''verdwenen'' met het programma isobuster kan je dan nog wel die bestanden vinden.
Ik weet niet of je dit programma al hebt geprobeerd anders heb ik mijn verhaal voor niets getypt, je kan hetHIER downloaden. Laat ff wat weten hoe het is gegaan.

Hoy.

Ik heb het zojuist gedownload, ik ga even kijken hoe het in elkaar zit, u hoort nog van me.

Vaag hoor!

Ik zie het niet echt zitten hoor! Wanneer je andere CD's brand, doen die dan wel goed?
Zo niet, dan is je laser-opbrengst te laag en moet deze gekallibreerd of vervangen worden.

Hoy,

Mijn brander is wel goed want daarna heb ik met direct CD van Easy CD nog bestanden op een Herschrijfbare CD gezet dat werkte wel goed.

Ik zelf denk nu dat ik om een opstart CD te maken voor
TrueImage een herschrijfbare CD moet gebruiken dat moet ik nog proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan