cd kapot naar de vaantjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric Braet

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2002
Aan allen een vrolijker kerstfeest dan het mijne en gelukkig nieuwjaar.

Ik wil op een bestaande pc XP instaleren om de boel eens op te kuisen maar mijn cd laat het afweten is niet te lezen of bepaalde programma's toch niet. Groot alarm kan ik ergens op internet een nederlandse versie vinden van XP pro die ik kan kopieren en via mijn cd code kan inlezen zodat mijn registratie blijft bij MC?
Er zit een barstje in de cd en zou die pc dringend willen herinstaleren
Graag een seintje waar ik dat kan vinden.

Eric

Groot alarm kan ik ergens op internet een nederlandse versie vinden van XP pro die ik kan kopieren en via mijn cd code kan inlezen zodat mijn registratie blijft bij MC

Geloof niet dat dit soort vragen hier zijn toegestaan.

Als je zelf een legale cd hebt kun je misschien contact met Microsoft Nederland opnemen en kijken of je hem om kunt ruilen. Dit is uiteraard voor je eigen pc bestemd. Omruilservice is het miste wat ze kunnen doen lijkt me.

omruilen

Het is inderdaad de bedoeling dat ik die cd bij de pc boer binnengeef voor vervanging maar dat zal niet meer lukken voor het weekend om een nieuwe te hebben

Het kopiëren van een CD voor eigen gebruik (back-up) is toegestaan, deze verspreiden is niet toegestaan.

Van producten die niet gratis zijn (zoals microsoft) mag je niet vragen waar je ze gratis kunt downloaden.

Stukje uit de regels van Helpmij:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

De eerste regel dus

Sorry ik zal het nooit meer doen.

duizend maal sorry ik zal zo geen vraag meer stellen, ik wist niet dat dit zo hoog zat. Trouwens had ik gezegd dat dit gratis moest?
ik heb ondertussen kontakt gehad met MS en als ik de cd opstuur in de originele verpakking met bijhorende code, dan krijg ik een andere maar dit zal niet meer zijn voor dit jaar.

Eric

Het gaat er niet om dat het zo hoog zit, maar als we dit soort dingen toestaan haken sommige sponsors af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan