CD-Key Half life 2 al in gebruikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

choen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
ik heb half life 2 game of the year edition onlangs gekocht bij bart smit, maar de CD key blijkt al gebruikt te zijn. Ik heb steam al ge-emailed maar ik heb nog geen antwoord terug. Ik voel me zeer genaaid momenteel , zeker nadat ik 30 euro heb betaald en de bartsmit niet wil terug nemen. :(

Hier is al eerder een rechtzaak over geweest.. Een jaar geleden.. Volgens mij ook over de zelfde cd.

Een jongen had het spel gekocht en zijn key was al in gebruik.. De winkel wou het ook niet terug nemen. En steam deed er ook niets aan.
Hij had de winkel aangeklaacht en de rechtzaak gewonnen. Hij heb een key gekregen die wel werkte.

Verder kan ik je niet helpen...

Reactie van Michiel112 verwijderd met tevens daar op aansluitende reacties. (om verwarring te voorkomen)

De vragensteller kan zelf ook wel contact op nemen met Valve.

probleem is opgelost, ik kreeg een mail terug van Steam die zei dat je de code nu nog een keer moet invoeren. Nu heb ik de code weer opnieuw ingevoerd en nu doet ie het .
Bedankt allemaal voor julie reactie's :thumb:

Dan zullen diegene die eerst die serial gebruikten niet meer kunnen spelen. Zet je vraag dan maar op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan