Cd lade blijft spontaan open en dicht gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
117
Ik heb sinds enkele dagen een spontaan ontstaan probleem. De cd lade gaat, met dan weer onregelmatige bewegingen dan weer soepeltjes, open en dicht en dit herhaald zich soms gedurende wel 4 minuten. Daarna kan het een tijdje ( ongeveer 30 minuten ) rustig blijven en begint het spoken weer. Ik heb easy cd creator en als dit probleem zich voordoet zie ik ook het pictogram van drag to disc verschijnen naast de muisaanwijzer.
 
Het kan dat een progamma actief is en deze bewerking wil uitvoeren.

Het kan ook door een virus komen, scan met housecall online

Download daarna ad-aware klik na de instal op update, scan de pc en verwijder alles wat hij vindt of zet het in quarantine.

klik voor ad-aware onder bij mijn handtekening.

groetjes speedtouch
 
Kijk ook even je flatcable na, als het probleem zich bliojft voordoen.
Een slecht kontakt op een kabel kan rare dingen doen.

Voor een test kun je bijvoorbeeld een dag of wat de flatcable loslaten. Gaat ie dan nog open / dicht (alleen voeding eraan dus)
 
Gescand met housecall, ad-aware erop losgelaten, flatcable losgemaakt en....blijft open en dicht gaan. Dan weer in een normaal ritme, dan weer blijft ie hangen op 1/3 open met veel snelle bijna spastische bewegingengewoon. Kan het een Kazaa virus zijn dat niet wordt herkend door alle scans? Help
 
Scan eens met sygate online?
 
Zit op sygate.com maar zie niet zo snel iets staan voor een online scan
 
De sygate test met glans doorstaan. Alles wordt geblocked. Alle online scans van sygate en housecall zijn dus negatief en mag ik dan aannemen dat ik in ieder geval niet besmet of gehacked ben??? Ik heb de voeding er nu ook maar afgehaald en het zwijgt nu gelukkig. Maar goed ...nog meer suggesties en/of oplossingen voorhanden? Niemand anders van dit probleem gehoord? Ik zal toch niet uniek zijn!
 
grap.........

Uhm, verhaal klinkt bekent.

Kan even niet op de site (grappen) naam komen maar, er is een programmatje die dit soort dingen met je pc doet.

Via email opgestuurt of zelf per ongeluk aan geklikt.

Gr,
Martin
 
Klinkt aannemenlijk en zou wel eens met een Kazaa filetje meegelift kunnen zijn. Ik ga het bijna hopen want dan is de oplossing ook nabij waarschijnlijk. Waarschijnlijk is het echter niet want mijn Virusscan is zeer strak ingesteld en slaat overal op aan. En zou adaware m dan niet hebben gevonden? Anyway: als je het weet hoor ik het graag.
 
Klinkt aannemenlijk en zou wel eens met een Kazaa filetje meegelift kunnen zijn. Ik ga het bijna hopen want dan is de oplossing ook nabij waarschijnlijk. Waarschijnlijk is het echter niet want mijn Virusscan is zeer strak ingesteld en slaat overal op aan. En zou adaware m dan niet hebben gevonden? Anyway: als je het weet hoor ik het graag.
 
Als je geen verbinding hebt met internet gebeurt het dan ook? Hang je in een netwerk?
 
Lijkt me hardware probleem, al je ook al programma tjes hebt die dat voor de "grap" doen. Maar die worden er altijd wel tussen uitgepikt door beetje virus scanner.
 
ik weet het ik hb dat programmatje het is een script je kunt hem ergens bij taakbeheer uitschakelen als het goed is is het (wscript.?) ja ik weet ff niet meer wat er achter de . moest maar je vind hem wel die wscript moet je gewon uitschakelen
 
ik weet het ik hb dat programmatje het is een script je kunt hem ergens bij taakbeheer uitschakelen als het goed is is het (wscript.?) ja ik weet ff niet meer wat er achter de . moest maar je vind hem wel die wscript moet je gewon uitschakelen
Welkom op Helpmij.:)

Ik denk dat dit probleem nu wel opgelost is of dat de lade inmiddels lam is. Deze topic is namelijk in 2004 gemaakt, we leven nu bijna in 2008. Ik sluit deze daarom.

Kijk de volgende keer even naar de datum van de topic.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan