cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij hoort dit eerder bij software.

al geprobeert gewoon alles op cd te plaatsen zoals het nu in die rar staat?

bedankt, maar als ik een bootable disk moet maken moet ik Dit doe je met Start>Settings>Control Panel>Add/Remove Programs>Startup Disk> Create Disk en een lege diskette.

Maar bij software in configuratie scherm heb ik geen optie op een disk te maken.

Laatst bewerkt:
ik had laatst ook die vraag, als je nero hebt doe het volgende:

doe de lege cd erin, nu komt klein scherm met de opties die je hebt klik dan aan maak dataschijf en nero zal starten nu kopieer je alle bestanden die daar staan letterlijk naar nero maar je zult wel zien waar je die kan plaatsen (gewoon in dat witte vlak wat je ziet)

ik had laatst ook die vraag, als je nero hebt doe het volgende:

doe de lege cd erin, nu komt klein scherm met de opties die je hebt klik dan aan maak dataschijf en nero zal starten nu kopieer je alle bestanden die daar staan letterlijk naar nero maar je zult wel zien waar je die kan plaatsen (gewoon in dat witte vlak wat je ziet)

ja en dan is ie NIET bootable

ik heb nu een bootflop, deze in de pc gedaan, in nero aangegeven dat ik een boot cd wil maken, dan de bestanden gesellecteerd.

Nu maakt nero er een image van.

wat moet ik er mee en hoe krijg ik deze op cd?

dat progje werkt inderdaat makkelijk, enig nadeel is dat hij zegt dat alles goed is, maar als ik mijn cd bekijk staat er niks op.

ik heb er al honderden mee gebrand ,totaal geen problemen en altijd goeie cd of dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan