CD Medal of Honor airborne werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kain

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Hallo mede gamer
Ik heb vadaag Medal of Honor airborne gekocht
Ik heb het spel in miijn LightScribe DVD SuperMulti Drive / CD-Writer gedaan maar de computer zegt dat er geen cd is.
dit probleem heb ik ook bij de sims 3 terwijl ik dat 2 maanden terug nog wel kon spelen
ik heb vista

help me aub

Dit gedrag ken ik van mensen die van die 'CD/DVD verbergsoftware' zoals Alcohol120% en Daemon Tools gebruiken.

Als je van dat soort software [off-topic: Ik vind het troep] gebruikt, deïnstalleer die dan allemaal en kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.

ik snap niet wat je bedoeld
ik leg het nog eens uit
Als ik de cd in de computer duw dan zie ik dat de computer aan het denken is
als ik dan wacht gebeurd er niks
als ik handmatig naar de dvd speler ga dan zegt hij dat ik eerst een schijf in de pc moet doen

Als je niet van die 'cd/dvd verbergsoftware' gebruikt waar ik het over had, dan gaat mijn tip niet op. Je hoeft dan ook niet te begrijpen waar ik het over had in mijn vorige posting. :)

Wat je kunt proberen is dit hulpprogramma

Heb je Windows 7 of Windows Vista, sla dat hulpprogramma dan ergens op, rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
Zodra je het programma zijn werk hebt laten doen, herstart je pc en kijk of het dan beter gaat m.b.t. die CD waar je het over had.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dit gedrag ken ik van mensen die van die 'CD/DVD verbergsoftware' zoals Alcohol120% en Daemon Tools gebruiken.

Als je van dat soort software [off-topic: Ik vind het troep] gebruikt, deïnstalleer die dan allemaal en kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.

Daemontools en Alcohol zijn geen 'verbergingssoftware'. Het zijn emulators die het mogelijk maken om een virtuele DVD speler aan te maken. Denk dan aan, films die je via nieuwsgroepen binnen trekt, en geconverteerd zijn naar ISO, die je vervolgens moet mounten om te kijken (OF als Image branden met IMGBurn).

@ TS,

Heb je dit ook bij andere cd's of dvd's?

ja ik heb het ook bij sims 3 en bij star wars battlefront

Wat je kunt proberen is dit hulpprogramma

Omdat je Windows Vista hebt, sla dat hulpprogramma dan ergens op, rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
Zodra je het programma zijn werk hebt laten doen, herstart je pc en kijk of het dan beter gaat m.b.t. die CD waar je het over had.

Succes,

Tijs.

ik heb gedaan wat je zij maar hij doet nog steeds hetzelfde

ik heb nu 2 keer die link aangklikt en gedaan wat je zei maar hij doet het nog steeds niet

Ok, dan heb ik geen directe oplossing meer (behalve misschien de CD/DVD speler uit te bouwen en het lensje voorzichtig schoon te maken met een schoon hoekje van een zeem i.c.m. pure alcohol (o.a. te krijgen bij Kruidvat, 96% puur, kost iets van 3 euro of zo).

Kijk ook na of er misschien krassen op de CD/DVD zitten en evt. maak je de CD/DVD zelf ook even schoon. Hiervoor moet je geen alcohol gebruiken, maar gewoon een dicht geweven doekje. Schoonmaken vanuit de binnenring naar buiten.

Verder kan het natuurlijk zijn dat de CD/DVD speler zelf kapot is, maar dat hoop ik dan maar niet...

Stop de schijf ook eens in een andere computer/laptop en kijk of die wél iets met de schijf aankan / de schijf kan lezen.

Misschien komen er nog andere tips.

Tijs.

bedankt voor al je hulp maar het werkt nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan